Велосипед 27.5" Formula ZEPHYR 3.0 AM DD (2022) серо-красный (м)

Код: OPS-FR-27.5-152
Велосипед 27.5" Formula ZEPHYR 3.0 AM DD (2022) серо-красный (м) Продано
Размер:
Продано
Продано
Нашли дешевле?
Добавить в избранные
Характеристики
Производитель
Категория
Общие
Материал рамы
Размер колес
Тип трансмиссии
Количество скоростей
Ход вилки
Тип задней втулки
Подседельный штырь
Тип велосипеда
Рама и амортизация
Рама
Алюмінієва, полегшена, внутрішня проводка тросів.
Вилка
Пружинно-еластомірна, хід 100 мм, з локаутом.
Трансмиссия и привод
Педали
Алюмінієві платформи з зачепами.
Система (шатуны)
Сталеві, 24 * 34 * 42T, з захистом від потрапляння одягу.
Каретка
Картридж, з пило-вологозахистом.
Задние звезды
Sunshine 11-32, 8k.
Цепь
ТЕС
Ручки переключения (манетки, дуалы)
L-TWOO SL-V5008 L3 R8 (манетки).
Передний переключатель
L-TWOO FD-V5008.
Задний переключатель
L-TWOO RD-V5008-M.
Тормоза
Передний тормоз
Дисковий механічний.
Задний тормоз
Дисковий механічний.
Ротор передний
160 мм.
Ротор задний
160 мм.
Колеса
Передняя втулка
Алюмінієва, кулькові підшипники, 14G 36H, ексцентрик.
Задняя втулка
Алюмінієва, кулькові підшипники, 14G 36H.
Обод
Алюмінієвий, подвійний.
Покрышка передняя
Compass 27,5 х 2.10".
Покрышка задняя
Compass 27,5 х 2.10".
Другое
Ручки руля (грипсы, обмотка)
Гумові.
Руль
Ергономічного типу. Надміцна сталь. Ширина 680мм.
Рулевая колонка
1-1/8".
Вынос
Алюминiєвий 60 мм.
Седло
Комфортне, з м'яким наповнювачем.
Подседельная труба (глагол)
Алюмінієвий, довжина 350 мм, діаметр 27,2мм.
Максимальная нагрузка
до 110 кг
Дополнительно
Підніжка (стійка опiрна). 10 років на раму, 18 міс. на обладнання.
Вес
15 кг.
Год (модельный)
Цвет
Страна бренда
Друзья, чтобы сократить сроки производства и поставок, производители иногда вынуждены изменять комплектацию в последний момент. Пожалуйста, учтите, что эти изменения могут не отображаться на страницах сайта (в характеристиках) и на фотографиях продукции.
Отзывы покупателей
24 Августа 2022 19:26
Найгірший велосипед, який ви можете купити.
Починаючи від системи передач. Це сама лише назва, що це система, по факту навіть майстер у Веломайстерні налаштовуючи вам передачі запитає вас, яка у вас професія, адже йому цікаво яку відсоток своєї зарплатні ви будете віддавати йому щомісяця.
Ціпок заледве перекидається. Передні передачі включити не просто, адже принцип роботи розробники «системи» зрозуміли, але як це точно робити ще не доперли. Отже готуйтесь, особливо якщо перемикаєтесь з маленької зірочки на велику, тиснути на кнопку і чекати, доки у вас вистачить сил перекинути ціпок. Але! Якщо перемикаєтесь з великої зірки на маленьку, робіть це ніжніше. Як з дівчиною, бо натиснувши бодай трошки сильніше ваш ціпок злетить з зірочки і опиниться на рамі. А повернути його назад, не просто. Я щойно це описував
Далі гума. Що таке взагалі МТВ? Правльно гірський велосипед, але! У випадку з рідною гумою цього апарату, це означає, мабуть, гору асфальту. Бо якщо ви проїдетесь просто по ґрунтовці в 50% випадків( цей велосипед у мене проїздив аж 44 км за 6 поїздок поки не зламався) найменша травника, паличка, частина якоїсь взагалі несуттєвої фігні обов’язково проткне цей гумовий засіб. Отже з 6 поїздок на велосипеді звичайною сількою місцевістю 3 закінчилось пробиттям цієї імітації велосипедної гуми
Ну і вишенька. Я не знаю з чого зроблені шатуни цього чуда техніки, але волію, або техніка русні була зроблена з таких самих матеріалів. Посеред 6 поїздки одна з педалей випала. Я здивувався цьому факту, адже вона була змащена правильною фігнею у майстерні, закручена на правильну сторону, та й взагалі все було тіп- топ. Ну добре думаю. Ключ є, зараз закручу і поїду собі далі, милуватись краєвидами. Але формула зефір, мабуть дійсно зроблений з зефіру, бо на місці де, по ідеї, мала б бути різьба для педалі, залишилось… а нічого там не залишилось. Наче корова язиком злизала. Можливо дійсно, цей велосипед на смак, як зефір і тесть у гаражі тихенько облизував педаль закушуючи горілку, поки я не бачив, проте маю щодо цього великі сумніви
Прикол в тому, що у найближчому сервісному центрі в який ви зателефонуєте вам скажуть приблизно наступне «та то ви не ту педаль вставили і не туди мабуть. Того воно і різьбу зрізало, це не гарантійний випадок»
І це я ще не кажу про звуки пекла які видає ціпок при їзді, нюанси з гальмами і сидушкою. На то вже навіть не звертаєш уваги в принципі )
Тому якщо ви хочете приблизно нуль звичайних поїздок без жодних проблем з велосипедом, обов’язково купляйте. Краще у розстрочку. Бо кожен платіж який ви будете платити раз на місяць, обов’язково нагадає вам просту істину «Не має багато грошей? Не купуй дешеве»
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии Вход
Бесплатная доставка

по Украине

Официальная гарантия

от производителя

Оплата частями

рассрочка 0%

365 дней

обмен товара

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram