Велосипед 26" Discovery BASTION AM DD (2021) серо-черный (м)

Код: OPS-DIS-26-432
Велосипед 26" Discovery BASTION AM DD (2021) серо-черный (м) Продано
Нет в наличии
ПОСМОТРЕТЬ ПОХОЖИЕ
Характеристики
Производитель
Общие
Материал рамы
Размер колес
Количество скоростей
Тип задней втулки
Тип велосипеда
Рама и амортизация
Рама
Алюминий, облегченная
Вилка
Амортизационная, ход 30мм
Трансмиссия и привод
Педали
пластиковые платформы с зацепами, на шариковом подшипнике
Система (шатуны)
сталь, 24*34*42T с защитой от попадания одежды
Каретка
Стальной вал, под квадрат
Задние звезды
FALCON 14-28 7-ск
Ручки переключения (манетки, дуалы)
Sypo AC-N08, моноблоки
Передний переключатель
SUNRUN FD-QD-35A
Задний переключатель
SUNRUN RD-HG-40A
Тормоза
Передний тормоз
Дисковые, механические Yinxing DB-01
Задний тормоз
Дисковые, механические Yinxing DB-01
Ротор передний
160мм
Ротор задний
160мм
Колеса
Передняя втулка
сталь, шариковые подшипники 14G 36H
Задняя втулка
сталь, шариковые подшипники 14G 36H
Обод
Двустенный, алюминиевый противоударный обод 14G 36H
Покрышка передняя
Wanda 26X2.10
Покрышка задняя
Wanda 26X2.10
Другое
Руль
Эргономического типа. Высокопрочная сталь. Ширина 680мм
Седло
Комфортное, с мягким наполнителем, размер: 269*145 мм
Максимальная нагрузка
до 90 кг
Дополнительно
Подножка (опорная стойка)
Вес
15.3 кг
Год (модельный)
Цвет
Друзья, чтобы сократить сроки производства и поставок, производители иногда вынуждены изменять комплектацию в последний момент. Пожалуйста, учтите, что эти изменения могут не отображаться на страницах сайта (в характеристиках) и на фотографиях продукции.
Отзывы покупателей
16 Мая 2022 16:45
Маю версію 20го року, тож після 2х років володіння маю досвід і є що сказати. Ровер абсолютно готовий для пригод з коробки. Єдине що можу рекомендувати зробити одразу - це замінити покришки на щось легше - буст на апхілах буде забезпечений. Не складно здогадатись, що MARVEL 9.2 є початковим гірським байком дивлячись на його ціну. Але це не означає, що у вас будуть якісь проблеми і зараз я вам покажу звідки на Білорусь ..... ) "Покажу" безкомпромісний аргумент, чому байк надійний: я важу 120 кг, маю зріст 195 і катаю на XL версії. За два роки задній втулці нічого не зробилось, а вона між іншим на шарах, і взагалі є просто супер ціллю для знущань горе-оглядачів. Рама теж витримує, хоча я ніколи не ніжився з ним - ганяю по таким місцям, де б краще було мати трейловий байк на двох підвісках. Стрибати трампліни та дропи звісно я не пробував, бо не вмію та й геометрія MARVEL не про стрибки. Що до навіски - вона є, вона працює. Маю здогадку, що потенційний райдер, що приглядає собі цей ровер, як перший у майбутньому захоче її замінити, тому що 3х8 то вже архаїзм. І ви можете мабуть одразу захотіти подивитись на більш прокачані ровери, але ціни вас не потішать від слова "Зовсім". І якщо вам взагалі воно не "зайде" - буде прикро, а продати у стані війни та безкінечної кризи буде важко, за нормальні гроші. Тому цей кінь має бути вашим, якщо ви взагалі нічого не знаєте про велосипеди і тупо хочете кататись прямо зараз. І зазначивши про більш прокачані ровери, не можу не сказати і про більш дешеві - все що нижче за рівнем вже навряд чи має потенціал у майбутньому під апгрейд. Тут дискові гальма, а не V-брейк. Тут позаду касета, а не тріщотка. Ці два параметри означають, що ви можете прейти приємне та більш сучасне обладнання без замін коліс, чи втулок - а це велика економія грошей та часу. Хотів написати гарний відгук, а вийшла якась реклама. Але моя совість чиста! Бо PRIDE - це просто неймовірні та круті українські ровери! УСІМ РЕКОМЕНДУЮ.
Только авторизованные пользователи могут оставлять комментарии Вход
Бесплатная доставка

по Украине

Официальная гарантия

от производителя

Оплата частями

рассрочка 0%

365 дней

обмен товара

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram