Велосипед 28" Merida SCULTURA 6000 (2023) silk blue
Надійний групсет Shimano Ultegra у поєднанні з топовими компонентами від FSA, Fulcrum та Merida — все це присутнє на нашій новій рамі Scultura CF3, що робить 6000 модель однією з найаеродинамічніших та найкомфортніших велосипедів у своєму класі.
Шукаєте легкий карбоновий шосейний байк з довгим списком аеродинамічних переваг, ідеальної інтеграції кабелів, найкращий у своєму класі комфорт, широкі покришки та високоякісні компоненти? Берете участь у змаганнях та часто берете лідерство у виїздах з вашим велоклубом? Тоді Scultura 6000 стане ідеальним вибором для вас.
У 2022 році ми раді представити нове, 5-те покоління нашого легкого шосейного велосипеда. Отримавши нові аеродинамічні рішення від нашого, відміченого багатьма нагородами Reacto, новий Scultura став самим аеродинамічним велосипедом з усіх наявних. Звісно, він все також залишається вірним ідеї низької ваги, маневровості та комфорту - і навіть виводить ці поняття на новий рівень. Новий Scultura надає гонщику найкращий у своєму класі комфорт, що дозволить зберегти сили для фінального спринту або підйому. Версії з карбоновими рамами CF5 або CF3 мають таку саму геометрію, як і у нашого Reacto, забезпечуючи керованість, підтверджену численними перемогами Team Bahrain Victorious. Наша класична шосейна модель доступна у карбоновій або алюмінієвій версії, з дисковими або обідними гальмами, поєднує у собі надзвичайний комфорт, блискавичне прискорення та гоночну спадщину.
- Легка карбонова рама CF3 (приблизно 997 g - у розмірі) новою, гоночною (ідентичною REACTO) геометрією
- Двокомпонентний кокпіт FSA SMR ACR
- Вілсет Fulcrum Racing 800 DB
- 11-швидкісний групсет Shimano Ultegra
- Кермо Merida Expert SL
- Карбоновий підседіл Merida S-flex та технологія охолодження гальм Disc cooler
Технології рами:
- X-taper headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування
- Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда
- Di2 ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2
- Nano matrix carbon. Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу
- Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics - Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забеспечує оптимальну аеродинаміку, при економії в вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профіля
- Disc cooler. Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно
- Інтегрований підсідельний зажим. Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби
- Wire port. Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару