Ми продовжуємо роботи з наповнення та редагування UA версії магазину, вибачте, якщо будуть незручності в користуванні

Мастило для ланцюга

27 товарів

Чому варто купити мастило для велосипедного ланцюга?

Велосипедний ланцюг-це один із компонентів трансмісії, який переживає найбільше навантаження. Саме віна передає м’язову силу від педалювання на заднє колесо байка. Саме віна займає ключове місце в перемиканні швидкостей. Зрештою без ланцюга велосипед просто б не поїхав. Тому, щоби ланцюг прослужив якомога довше, за ним потрібен правильний догляд, зокрема регулярно змащувати й ось тут знадобиться мастило для ланцюга.

Навіщо потрібна велосипедна мастило?

Як уже було сказано вище, мастило продовжує час служби ланцюга, але за рахунок чого? Будь-який ланцюг складається з ланок, з’єднаних між собою пінами (спеціальні валики). Згодом ці валики зношуються через що збільшується відстань між ланками. Як тільки цей розтяг стає критичним, ланцюг починає підточувати зірки касети (зірки системи страждають набагато менше). З часом це може призвести до прослизання ланцюга, неточного перемикання швидкостей і навіть до розриву ланцюга.

Сучасні веломастила для ланцюгів, які можна зустріти в Києві, мають спеціальні добавки, що підвищують ковзання. Це допомагає знизити знос піни і збільшити його термін служби.

Мастила для велосипедних ланцюгів — якими вони бувають?

Сьогодні всі веломастила прийнято розділяти на 3 типи:

  • для сухої погоди;
  • для вологої погоди;
  • універсальні.

Мастила для сухої погоди підходять тим, хто любить покататися в погожий день, коли немає бруду й калюж, а вже тим більше — дощу. Такі мастила мають хороші пиловідштовхуючі властивості (при використанні не спеціальних мастил, наприклад, машинного масла, пил може проникати всередину піна і змішуючись із мастилом стає небезпечним абразивом, що збільшує знос). Мінусом таких мастил можна вважати що вони швидко вимиваються водою. Досить проїхатися під дощем — і ланцюг доведеться змащувати заново.

Мастило для вологої погоди використовуються тими, хто не боїться намокнути або вимазатися в багнюці. Дуже часто використовується спортсменами (як любителями, так і професіоналами) для тренувань і змагань під час дощу або відразу після нього. Таке мастило не боїться води і володіє брудовідштовхуючими властивостями.

Універсальні мастила були винайдені для тих, хто не дуже хоче морочитися з постійним підбором мастил, кожен раз коли збирається покататися на велосипеді. Мінуси універсальних мастил, що вони поступаються першим двом за характеристиками. Наприклад, не такі водостійкі, або не так добре відштовхують пил або бруд. Плюс ціна на такі мастила для велоланцюгів вище.

Також прийнято розділяти мастила по консистенції на:

  • рідкі;
  • аерозольні.

Перші за консистенцією нагадують звичайне машинне масло й наносяться по краплі на кожен пін. Другі являють собою балони зі спреєм. Використовувати їх набагато простіше і швидше: досить затиснути клапан і, тримаючи балон якомога ближче до ланок, провести їм уздовж ланцюга. Усередині пінів таке мастило швидко густіє й обволікає елементи, що труться під час руху. Мінус аерозольного мастила — при неакуратному нанесенні воно може потрапити на ротор дискового гальма, і тоді його доведеться замінювати.