ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Якщо з певних причин куплений товар Вам не підійшов, Ви можете його обміняти або повернути, за умови, що такий товар не був у використанні, збережена заводська упаковка, ярлики бірки та повна комплектація:

  • обмін - протягом 365 днів з моменту покупки 
  • повернення - протягом 14 днів з моменту покупки

 Новий товар не працює як потрібно? Дізнайтеся, що робити за посиланням

 Зробити обмін або повернення товару можливо в магазинах VeloGO або відправити товар Новою Поштою. 



Обмін або повернення товару в магазинах VeloGO

Ви можете звернутися в будь-який магазин VeloGO у робочий час:

VeloGO на Кирилівській

VeloGO на Оболоні

Київ, вул. Кирилівська, 160/20 Київ, вул. Оболонська набережна, 7К1

Що необхідно мати з собою?

  • Касовий чек або видаткову накладну, що підтверджують покупку
  • Посвідчення особи (паспорт, ID картка, посвідчення водія, додаток “Дія”)
  • Платіжну карту (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної карти)

На місці необхідно заповнити коротку заяву

Аби не витрачати зайвий час в магазині, Ви можете завітати до нас із попередньо роздрукованою та заповненою ЗАЯВОЮ НА ПОВЕРНЕННЯ



Обмін або повернення товару через Нова Пошта

1. Зв'яжіться з нами в зручний спосіб, щоб отримати реквізити Нової Пошти для зворотної відправки:

2. Будь ласка, роздрукуйте і заповніть ЗАЯВУ НА ПОВЕРНЕННЯ, та разом з чеком долучіть її до посилки. 

3. Посилку просимо запакувати максимально надійно.

Хто буде оплачувати вартість доставки? 

Відправка має бути без накладеного платежу, доставку сплачує Відправник (за виключенням випадків, коли товар не працює та на товар не закінчився гарантійний строк)

Я бачу, що ви отримали посилку, чому одразу не відправляєте заміну/не повертаєте кошти? 

Ми отримаємо Вашу посилку у відділенні Нової Пошти, після чого нам потрібен деякий час на доставку товару на склад та його перевірку. Після цього ми ініціюємо відправку іншого товару або повернення коштів.

Повернення грошових коштів може зайняти до 7-ми банківських днів. Ми подаємо заяву в найкоротші можливі терміни, додаткові затримки можуть бути викликані лише на стороні банку. 



Несправність нового товару. Маловірогідно, але як діяти?  

Друзі, якщо ви придбали новий товар і виявили в ньому заводський дефект, зі своєї сторони ми максимально налаштовані на вирішення питання на Вашу користь. Але є встановлена процедура, тож ми просимо спочатку заповнити коротку гарантійну форму

Ми докладемо всіх зусиль, аби розглянути її у найкоротші можливі терміни.

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram