ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Обмін товару 365 днів

Друзі, ми дбаємо про те, щоб співпраця з нашим магазином була максимально комфортною та легкою, навіть у випадках, коли куплений товар з якихось причин Вам не підійшов. Тому Ви можете обміняти товар належної якості, протягом 365 днів після покупки.

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, в тому що:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів бруду, пилу, сторонніх рідин і плям
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування, збережені всі ярлики та заводське маркування

Для обміну товару при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Платіжна картка (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної карти)
  • Документ, що засвідчує особу (паспорт, посвідчення водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).

Здійснити обмін Ви зможете відвідавши один з наших магазинів та написавши заяву на обмін.

Адреси магазинів VeloGO:

Якщо Ви перебуваєте в іншому місті (не в Києві), напишіть нам на пошту help.velogo@gmail.com

ВАЖЛИВО: При обміні товару, транспортні витрати сплачує Покупець, за винятком випадків, коли товар не працює через гарантійну поломку

Якщо товар не працює, обмін товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Повернення товару 14 днів

Якщо з якихось причин куплений товар Вам не підійшов, Ви завжди можете його повернути, відвідавши один з наших магазинів або відправивши товар Новою Поштою.

Відповідно до «Закону про захист прав споживачів», ми здійснюємо повернення, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Якщо товар не працює, повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

Повернення коштів здійснюється протягом 7-ми банківських днів.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або видаткова накладна)
  • Платіжна карта (якщо товар був оплачений за допомогою платіжної карти)
  • Документ державного зразка, який засвідчує особу (паспорт, водійські права, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
  • Провести повернення товару Ви зможете відвідавши один з наших магазинів та написавши заяву на повернення.

Адреси магазинів VeloGO:

Якщо Ви перебуваєте  іншому місті (не в Києві), напишіть нам на пошту help.velogo@gmail.com

ВАЖЛИВО: При поверненні товару, транспортні витрати оплачує Покупець, за винятком випадків, коли товар не працює через гарантійну поломку

Якщо товар не працює, повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.