Велосипед 28" Merida REACTO 4000 (2021) bahrain-mclaren team replica
Особливості:
Ефективність гальмування - Щоб забезпечити максимальний контроль та ефективність гальмування, всі моделі REACTO оснащені гідравлічними дисковими гальмами. Ми використовуємо гальма стандарту flat mount, що у поєднанні з нашою технологією "Охолоджувачів гальм" спереду та ззаду дозволили зробити гальмування максимально ефективним. Задній гальмівний каліпер розміщено на нижньому пері, що допомагає краще розсіювати гальмівну енергію і захистити його всередині заднього трикутника.
Внутрішня проводка у кокпіті - Наші топові карбонові моделі з рамою CF5 отримали повністю внутрішню проводку у карбоновому кокпіті Vision Metron 5D ACR, що значно покращило аеродинаміку та зробило загальний вигляд кокпіту мінімалістичним. Моделі CF3 з електронними трансмісіями мають винос Vision ACR SMR та кермо MERIDA EXPERT CW. Всі три варіанти кокпітів мають акуратний, мінімалістичний та сучасний вигляд.
Ще краща аеродинаміка - Завдяки аеродинамічній оптимізації вилки, пір'їв та інтеграції кабелів у кокпіт, новий REACTO тепер має ще кращі аеродинамічні характеристики ніж у минулої моделі.
Вставна вісь - Усі велосипеди на дискових гальмах мають колеса на осях 12мм для їх більшої жорстксті та точного розположення гальмівного диску під час заміни коліс. Моделі CF4 мають систему R.A.T. для швидкої фіксації.
Точність у керуванні - Bci REACTO оснащені карбоновою вилкою з конунсим карбоновим штоком для більш точного та впевненого керування. Алюмінієві та карбонові CF2 моделі мають "типовий" конусний шток 1 1/8" - 1 1/2". Топові карбонові рами CF4 мають більш аеродинамічний профіль 1 1/8" - 1 1/4".
Технологія охолодження дскових гальм - Кована алюмінієва вставка біля переднього та заднього каліперу відводить тепло через охолоджувальні ребра, що зменшує швидкість зростання температури на 35% та допомагає швидко зменшити температуру для стабільної роботи гальм.
Оптимізований комфорт - Комфорт завжди був важливою частиною нашої моделі REACTO. Багато аеровелосипедів змушують страждати своїх власників від досить жорстких поїздок — завдяки товстішим секціям труб та підсідельного штира. Але тільки не REACTO — де наш підсідельний штир аеродинамічної форми поводиться так само, як і традиційні версії, забезпечуючи високий рівень комфорту серед всіх наших аеровелосипедів.
X-taper Headtube - Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
Internal Cable Routing - Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
Nano Matrix Carbon - Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
Anti Wrinkle System - Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
NACA Fastback Profile - Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics - Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забеспечує оптимальну аеродинаміку, при економії в вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профіля.
Internal Clamp - Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
Wire Port - MERIDA розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару