Найуспішніший Scultura у нашій новій лінійці. 5000 поєднує нову раму CF3, яка запроваджує нові стандарти ваги, аеродинамічної ефективності та комфорту від поїздки, з ретельно підібраними компонентами, які роблять цей велосипед майже непереможним по параметрам ціна-якість. Тож якщо ви починаєте брати участь у перегонах, змагатися з вашими друзями з велоклубу на підйомах та спусках, або насолоджуватися тривалими поїздками, тоді 5000 модель стане вашим ідеальним велосипедом.
У 2022 році ми раді представити нове, 5-те покоління нашого легкого шосейного велосипеда. Отримавши нові аеродинамічні рішення від нашого, відміченого багатьма нагородами Reacto, новий Scultura став самим аеродинамічним велосипедом з усіх наявних. Звісно, він все також залишається вірним ідеї низької ваги, маневровості та комфорту - і навіть виводить ці поняття на новий рівень. Новий Scultura надає гонщику найкращий у своєму класі комфорт, що дозволить зберегти сили для фінального спринту або підйому. Версії з карбоновими рамами CF5 або CF3 мають таку саму геометрію, як і у нашого Reacto, забезпечуючи керованість, підтверджену численними перемогами Team Bahrain Victorious. Наша класична шосейна модель доступна у карбоновій або алюмінієвій версії, з дисковими або обідними гальмами, поєднує у собі надзвичайний комфорт, блискавичне прискорення та гоночну спадщину.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3, (приблизно 997 г - у розмірі М) з новою геометрією (ідентичною REACTO)
- Кермо Merida Expert SL
- Вілсет Merida Expert SL
- 11-швидкісний групсет Shimano Ultegra/RS510
- Карбоновий підсідельний штир Merida Expert CC та технологія охолодження дискових гальм Disc Cooler
Технології рами:
- X-taper headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
- Di 2 ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.
- Nano matrix carbon. Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
- Аеродинамічний профіль труб NACA0028 (National Advisory Committee for Aeronautics - Національний Консультативний Комітет з Аеронавтики) забеспечує оптимальну аеродинаміку, при економії в вазі за рахунок усічення задньої частини аеродинамічного профіля.
- Disc cooler. Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
- Інтегрований підсідельний зажим. Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
- Wire port. Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару