Огляд SCULTURA ENDURANCE GR: гревел чи шосер?

Щоб зрозуміло пояснити природу велосипеда з цього огляду, слід провести порівняння деяких лінійок велосипедів MERIDA:

 

  • Шосейний велосипед – легкий та спритний, призначений для тренувань для шосе. Класика для тих, хто хоче тренуватися в групі.
  • Гравійний велосипед створений для їзди по гравію та легкому бездоріжжю. До речі, SILEX – це назва дрібної гравійки, з яких роблять багато другорядних доріг за кордоном. 

 

На шосейному велосипеді по гравійці майже не поїздиш, бо вже після перших кілометрів тряска відібʼє все бажання продовжувати рух. А ось на гравійнику буде набагато складніше тренуватися у групі на шосе.


Для чого потрібні велосипеди серії SCULTURA ENDURANCE?

 

Отже, виникає невелика прірва між шосе та гревелом. Однак, велосипеди класу Endurance, зокрема серія MERIDA SCULTURA ENDURANCE GR покликана заповнити цей вакуум та дати можливість:

 

  • Не відставати від класичних шосерів на асфальті
  • Не страждати на розбитому асфальті та гравії та зручно їхати, майже як на гравійнику

 

Чим відрізняється SCULTURA ENDURANCE від класичної лінійки SCULTURA?


Виробник позиціює його, як велосипед для 80% асфальту та 20% ґрунту. Ця характеристика робить його ідеальним для таких завдань:

 

  • Комфортні поїздки асфальтом на велику відстань
  • Рандонерські заїзди (бревети)
  • Нетривалі мандри з байк-пакінгом

 

А для цього байк зобовʼязаний мати кілька дуже важливих змін. 

 

Ширина гуми – можна навіть понад 35 мм

Ширина гуми – можна навіть понад 35 мм


Перша та очевидна відмінність – це можливість встановлювати гуму шириною 35 мм та більше.  А це дуже вигідно, коли ви не знаєте, якої якості асфальт на вас чекає попереду та чи буде він взагалі. 

 

Крім того, ширші покришки роблять велосипед стабільним та передбачуваним у керуванні. Це дуже доречно під час бреветів, коли втома може знизити увагу та координацію.

 

Можливість встановити повнорозмірні крила

Можливість встановити повнорозмірні крила 


Задля цього на вилці є відповідні бонки, а на задніх пірʼях – спеціальний місток, що можна зняти, якщо крила не використовуються. 

 

Повнорозмірні крила однозначно оцінять бреветники, адже їхати 600 або 1000 км доводиться за будь-якої погоди. Вони суттєво покращать настрій та трохи захистять трансмісію від бруду.

 

Мʼякі пірʼя, що гасять нерівності

Мʼякі пірʼя, що гасять нерівності


Геометрія задніх пірʼїв розроблена таким чином, щоб вони мали змогу гасити нерівності асфальту і гравійного покриття. Менше трясе, а отже залишиться більше сил, щоб проїхати якнайбільше!

 

GR – ще ближче до гравійника

GR – ще ближче до гравійника


В модифікації GR велосипед ще більше наближений до гравійника, адже отримав кермо з виворотом, щоб досягти комфортного керування на бездоріжжі.

 

Також модель з приставкою GR отримала гравійний групсет SHIMANO GRX, що робить його ще краще пристосованим до бездоріжжя.

 

Рама та вилка

Рама та вилка 


Геометрія рами дещо відрізняється від класичного шосера. Та зміни ці спрямовані у бік комфорту. 

 

Кут кермового стакану на класичному SCULTURA та SCULTURA ENDURANCE майже однакові – 73 градуси. А ось Stack на моделі ENDURANCE буде вищім, це дає зручнішу вертикальну посадку. Reach також було оптимізовано так, щоб спина та руки зазнавали менших навантажень. Цей показник коротший, ніж у звичайній серії SCULTURA.

 

Групсет

Групсет


На цій моделі встановлене гравійне обладнання SHIMANO GRX 820. Попереду стоїть дабл система 48-31, що не є гоночним шосейним стандартом. Проте спокійна їзда на асфальті буде комфортніша, тому що в запасі буде більше легких передач. Особливий профіт можна відчути в підйомах та на ґрунтах, де потрібен більший каденс.

 

Позаду встановлена касета на 12 зірок, що дасть дуже плавний крок перемикання та зручний підбір передач.

 

Гальма

Гальма


Гальма на велосипеді також SHIMANO GRX 820 з роторами на 160 мм. Тож потужності буде вистачати всюди: як на асфальті, так і на ґрунтових покриттях.

 

Задля кращого охолодження на вилці та рамі реалізована система радіаторів DISC COOLER, тож гальмівне зусилля не тільки потужне, але й стабільне.

 

Колеса

Колеса


Колеса встановлені не просто стокові, а від відомого бренду FULCRUM, легкі та надійні. Зібрані на осях, що робить їх жорсткими та ще міцнішими. Обода та покришки із коробки готові для переходу на безкамерну систему.

 

Покришки Continental Terra Speed мають виражений позашляховий протектор та ширину в 35 мм. На них можна легко їхати рівними ґрунтовими дорогами. За бажанням на велосипед можна встановити ширшу гуму, щоб зробити його ще ближче до гравійника.

 

Для кого підійде SCULTURA ENDURANCE GR ?

 

Ми радимо цей велосипед тим, хто вже випробував на собі гравійник й кого не він не влаштував за швидкістю на асфальті.

 

Якщо ви хочете їздити кожен день містом, а на вихідних проїхати бревет на 300 та більше кілометрів, то цей велосипед підійде вам на 100%. Лінійка MERIDA SILEX вже стала більше схожою на MTB, а цей байк залишається швидким на асфальті та водночас зручним для нетривалих ґрунтових виїздів.

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram