Алюміній
Легкий та стійкий до корозії метал, часто використовується в сучасних велосипедах. Переваги – низька вага та доступна ціна, недоліки – жорсткість, що може передавати вібрації.
Карбон
Композитний матеріал, відомий своєю дуже низькою вагою та відмінною амортизацією. Переваги – аеродинамічні форми та комфортна їзда, недоліки – висока вартість та складність ремонту.
Сталь
Традиційний матеріал, який забезпечує високу міцність та комфортну їзду завдяки поглинанню вібрацій. Переваги – довговічність і легкість ремонту, недоліки – більша вага та схильність до корозії.
Сталь (хромоль)
Сплав сталі з хромом та молібденом, що підвищує міцність і зменшує вагу. Переваги – висока міцність і стійкість до втоми, недоліки – вища ціна за звичайну сталь і все ще більша вага порівняно з алюмінієм та карбоном.
Титан
Високолегований метал, відомий своєю легкістю, міцністю та корозійною стійкістю. Переваги – комфортна їзда та довговічність, недоліки – дуже висока ціна та складність обробки.
29 дюймів – сучасний стандарт для гірських велосипедів, що забезпечує високу швидкість, стабільність і легке подолання перешкод. Ідеальний вибір для пересіченої місцевості та тривалих поїздок.
28 дюймів – класичний розмір для шосейних, гравійних, міських та туристичних велосипедів. Оптимально підходить для комфортного пересування по асфальтованих та гравійних дорогах завдяки збалансованій швидкості та маневреності.
27,5 дюймів – універсальний розмір, що об'єднує переваги маневреності 26-дюймових коліс і прохідності 29-дюймових. Популярний у гірських, трейлових та деяких гравійних велосипедах.
26 дюймів – застарілий стандарт, що нині переважно використовується в жіночих і підліткових велосипедах. Відзначається компактністю, легкістю і гарною маневреністю, але поступається сучасним розмірам (29 та 27.5) у швидкості та стабільності.
24 дюйми – підходять для підлітків, дітей і компактних моделей велосипедів. Забезпечують легкість управління та комфорт для молодших велосипедистів.
20 дюймів – компактний розмір для BMX, складаних і дитячих велосипедів. Характеризуються маневреністю та зручністю для виконання трюків або транспортування.
Дискові гідравлічні – найсучасніший і найефективніший тип гальм, що використовує гідравлічний привід для передачі сили на гальмівний диск. Забезпечують стабільну, потужну та точну роботу навіть у складних погодних умовах. Вимагають спеціалізованого обслуговування.
Дискові механічні – простіша альтернатива гідравлічним гальмам, у яких сила передається через трос. Забезпечують надійну роботу та простоту в обслуговуванні, хоча менш ефективні в екстремальних умовах.
Обідні гальма – традиційний тип, у якому гальмівна сила прикладається до обода колеса. Відрізняються низькою вагою та простотою конструкції, але їх ефективність значно залежить від погодних умов і стану обода.
Ножні (педальні) гальма – активуються зворотнім обертанням педалей і відомі своєю простотою, довговічністю та відсутністю залежності від тросів чи зовнішніх механізмів. Часто використовуються в міських велосипедах та дитячих моделях.
Механічна трансмісія
Механічна трансмісія – класичний варіант, при якому перемикання передач здійснюється за допомогою тросів і манеток (ручок перемикання швидкостей). Цей тип є найпоширенішим і підходить для більшості стилів катання.
Переваги:
- Простота конструкції та ремонту.
- Доступна вартість.
- Надійність у будь-яких погодних умовах за умови регулярного обслуговування.
Недоліки:
- Потребує періодичного обслуговування (регулювання тросів, очищення від бруду).
- Менш точне перемикання порівняно з електронною трансмісією.
Ідеально підходить для:
- Любителів, початківців, гірських велосипедистів і тих, хто цінує простоту та надійність.
Електронна трансмісія
Електронна трансмісія використовує електричні приводи для перемикання передач, що забезпечує більш плавне, швидке та точне перемикання. Керування здійснюється через кнопки на кермі, а сама система живиться від акумулятора.
Переваги:
- Висока точність і швидкість перемикання.
- Не потребує частого налаштування (автоматичне регулювання).
- Можливість персоналізації (наприклад, налаштування роботи перемикача через додатки).
Недоліки:
- Висока вартість.
- Залежність від заряду акумулятора.
- Складніший ремонт та обслуговування (у разі поломки).
Ідеально підходить для:
- Спортивних змагань, професійного використання, для тих, хто цінує сучасні технології та хоче мінімізувати зусилля й отримати виключну точність (навіть під навантаженням) при перемиканні передач.
Яку обрати?
- Якщо вам потрібен надійний і простий варіант для повсякденного використання — обирайте механічну трансмісію.
- Якщо ви готові платити за точність, комфорт і інновації, то електронна трансмісія стане чудовим вибором.
Ригідна
Це жорстка вилка, яка не має амортизаційних елементів. Зазвичай виготовляється з алюмінію, сталі або інших міцних матеріалів.
Переваги:
- Легка вага (особливо у карбонових моделях).
- Відсутність рухомих частин, що зменшує необхідність обслуговування.
- Максимально ефективна передача енергії під час педалювання.
Недоліки:
- Не забезпечує амортизацію, що знижує комфорт на нерівній місцевості.
Ідеально підходить для:
Шосейних велосипедів, міських велосипедів, фітнес-катання або велосипедів, орієнтованих на швидкість.
Ригідна (карбон)
Цей тип ригідної вилки виготовляється з карбону, що забезпечує більшу легкість і трохи кращу амортизацію завдяки властивостям матеріалу.
Переваги:
- Низька вага, ідеальна для змагань.
- Помірне поглинання вібрацій у порівнянні з алюмінієвими чи сталевими ригідними вилками.
- Стильний вигляд та аеродинамічність.
Недоліки:
- Вища ціна.
- Менша довговічність при сильних ударах порівняно зі сталевими вилками.
Ідеально підходить для:
Шосейних і гравійних велосипедів, де важливі комфорт і мінімальна вага.
Пружинно-еластомірна
Ця вилка використовує пружину в поєднанні з еластоміром для поглинання ударів. Це базовий варіант амортизаційної вилки для початківців.
Переваги:
- Низька ціна.
- Простота в обслуговуванні.
- Достатня амортизація для легких маршрутів.
Недоліки:
- Обмежена плавність роботи.
- Важча у порівнянні з іншими типами вилок.
Ідеально підходить для:
Початківців і для катання по парках або легкому бездоріжжю.
Пружинно-масляна
Поєднує пружину для поглинання ударів та масляний демпфер для плавності ходу. Це популярний варіант для більш вимогливих умов.
Переваги:
- Краща амортизація та контроль у порівнянні з пружинно-еластомірною вилкою.
- Надійність і довговічність.
- Відносно доступна ціна.
Недоліки:
- Важча за повітряні вилки.
- Регулювання менш точні, ніж у повітряних моделях.
Ідеально підходить для:
Трейлів, крос-кантрі або гірських велосипедів середнього рівня.
Повітряна
Сучасний тип вилки, яка використовує повітряну камеру для амортизації. Вона є найлегшою та найбільш налаштовуваною.
Переваги:
- Легка вага, що важливо для змагань.
- Можливість точного налаштування під вагу та стиль катання райдера.
- Плавний і прогнозований хід.
Недоліки:
- Вища ціна.
- Необхідність регулярного обслуговування.
Ідеально підходить для:
Просунутих райдерів, змагань, технічного катання в горах або на складних трейлах.
Яку обрати?
- Якщо вам потрібна простота і мінімальна вага — ригідна або ригідна (карбон) вилка.
- Для початківців і прогулянок по нерівних дорогах — пружинно-еластомірна.
- Для універсального катання та кращої амортизації — пружинно-масляна.
- РЕКОМЕНДУЄМО. Для найкращого рівня амортизації, змагань і складних умов — повітряна.
30–75 мм
Призначення: Міські велосипеди, гібриди, легкий туризм.
Ці вилки підходять для їзди по рівному асфальту, паркових доріжках і легких грунтових шляхах. Вони забезпечують базовий комфорт, зменшуючи вібрації на дрібних нерівностях.
- 30–45 мм: Мінімальна амортизація, виключно для рівних доріг.
- 50–75 мм: Легка амортизація для помірних нерівностей, наприклад тріщин чи дрібних бордюрів.
80–120 мм
Призначення: Крос-кантрі (XC), легкі трейли, універсальне катання.
Ці вилки орієнтовані на комфортне педалювання, легкість та швидкість. Вони забезпечують достатню амортизацію для невеликих перешкод, як-от коріння або дрібне каміння, але не обтяжують велосипед.
- 80–100 мм: Для рівнинних маршрутів із мінімумом технічних елементів.
- 110–120 мм: Для легких трейлів і більш комфортного катання по змішаних поверхнях.
130–160 мм
Призначення: Трейл-райдинг, All-Mountain.
Універсальні вилки для райдерів, які люблять змішане катання – підйоми, спуски, технічні секції. Вони добре справляються із середніми перешкодами, такими як коріння, каміння та невеликі дропи, забезпечуючи комфорт і контроль.
- 130–140 мм: Ідеальний вибір для трейлів із помірною технічністю.
- 150–160 мм: Для агресивного трейл-райдингу з елементами All-Mountain.
170–180 мм
Призначення: Ендуро, агресивне катання по гірських маршрутах.
Ці вилки створені для райдерів, які шукають баланс між можливістю педалювання вгору та стабільністю на технічних спусках. Вони дозволяють долати великі перешкоди, технічні секції та круті спуски з комфортом.
- 170 мм: Для складних трейлів із технічними підйомами та швидкими спусками.
- 180 мм: Підходить для більш агресивного ендуро та складніших трас.
190–200 мм
Призначення: Даунхілл (DH), фрірайд (FR).
Це вибір для професійних спусків і екстремального катання. Вилки з таким ходом забезпечують максимальну стабільність і контроль на швидких трасах із великими дропами, стрибками та крутим рельєфом.
- 190–200 мм: Максимальна амортизація для великих стрибків, дропів і крутих технічних спусків. Ідеально для професійного катання на підготовлених трасах.
Одношвидкісна втулка
Проста й надійна втулка для велосипедів з однією передачею. Вимагає мінімального обслуговування та ідеально підходить для рівної місцевості. Часто використовується на міських, прогулянкових велосипедах і фіксах.
Планетарна втулка
Втулка з вбудованим механізмом перемикання передач (3–14 швидкостей). Надійна, герметична, дозволяє перемикати передачі під навантаженням. Підходить для міських, туристичних і вантажних велосипедів.
Тріскачна втулка
Бюджетний варіант для багатошвидкісних велосипедів з до 7 передачами. Проста у конструкції й доступна, але менш довговічна, ніж касетна. Підходить для недорогих гірських, дорожніх і дитячих велосипедів.
Касетна втулка
Сучасний стандарт із широким діапазоном передач (до 13+). Надійна, довговічна та забезпечує плавне перемикання. Використовується на гірських, шосейних і туристичних велосипедах для максимальної ефективності.
Ригідний (жорсткий) підсідельний штир
Це класичний тип підсідельного штиря, який виготовлений із міцного матеріалу (алюміній, сталь, карбон) і не має рухомих частин. Він забезпечує жорстке з’єднання сідла з рамою велосипеда.
Переваги:
- Легка вага (особливо у карбонових моделей).
- Простота конструкції та відсутність потреби в обслуговуванні.
- Доступна вартість.
Недоліки:
- Не амортизує удари чи нерівності дороги, що може бути незручним на тривалих маршрутах чи нерівному рельєфі.
Ідеально підходить для:
Міських велосипедів, шосейних велосипедів, крос-кантрі (XC), де важливі простота та легкість.
Dropper post (підсідельний штир із регулюванням висоти)
Це сучасний тип штиря, який дозволяє регулювати висоту сідла прямо під час їзди за допомогою важеля на кермі або під сідлом.
Переваги:
- Швидка зміна висоти сідла для підйомів та спусків.
- Покращує керованість велосипеда на технічних трейлах.
- Дає можливість миттєво налаштувати посадку для різних умов рельєфу.
Недоліки:
- Більша вага порівняно з ригідним штирем.
- Складніша конструкція, яка потребує обслуговування (особливо у випадку гідравлічних моделей).
- Вища ціна.
Ідеально підходить для:
Трейл-райдингу, ендуро, даунхілу, агресивного катання, де зміна положення сідла критично важлива для проходження складних ділянок.
Підсідельний штир із амортизацією
Цей тип штиря має вбудовану амортизацію (пружинну, еластомірну або пневматичну), що дозволяє зменшити удари та вібрації під час їзди по нерівній дорозі.
Переваги:
- Підвищує комфорт під час тривалих поїздок по нерівному рельєфу.
- Частково захищає спину та таз райдера від ударів.
- Простий у використанні.
Недоліки:
- Обмежений хід амортизації (зазвичай 20–50 мм).
- Збільшує вагу велосипеда.
- Менш ефективний на технічних трасах порівняно з Dropper post.
Ідеально підходить для:
Туристичних велосипедів, міських велосипедів, легкого катання по трейлах чи грунтових дорогах, де комфорт має вищий пріоритет, ніж спортивні характеристики.
Який обрати?
- Якщо ви цінуєте простоту та легкість — ригідний штир.
- Для агресивного катання, складних трас і постійної зміни рельєфу — Dropper post.
- Для комфортних прогулянок і туризму на нерівних дорогах — штир із амортизацією.
Електро - Ємність батареї, Wh (360)
7 товарів⚡ Популярні Електро - Ємність батареї, Wh (360) у 2024 році
✔️ Ви можете купити недорогі Електро - Ємність батареї, Wh (360) в магазині VeloGO
⭐️ Вартість Електро - Ємність батареї, Wh (360) в магазині VeloGO від 24473 грн до 580000 грн
✔️ Веломагазин №1 в Україні
✔️ Ми офіційний представник світових велобрендів
✔️ Більше 2000 велосипедів на складі
✔️ Більше 400 велосипедів в магазинах
✔️ Оплата частинами та Безкоштовна доставка по Україні