Покришка 27.5x2.40WT (61-584) Maxxis SHORTY (3CG/DD/TR) Foldable 120x2tpi
Після багаторічного збору даних та відгуків від наших спортсменів, які беруть участь у Кубку світу з швидкісного спуску та Світової серії з ендуро, у 2021 році ми створили абсолютно нову модель Shorty. Розташування ручок було змінено для покращення зчеплення на мокрому покритті, проходження поворотів та відведення бруду. Вужчий 2,40-дюймовий корпус покращує зазор між рамою та вилкою, що дозволяє зменшити вагу.
Технології які використовуються:
3C MAXX GRIP compound - Гумова суміш 3C Maxxis MaxxGrip використовує найлипкішу та найповільнішу гуму, яку ми пропонуємо для гірських велосипедних шин. Ця гумова суміш з високим зчепленням - та сама, яку використовують наші найкращі спортсмени Світової серії з швидкісного спуску та ендуро, і тепер доступна в різних конфігураціях каркасу, щоб задовольнити потреби всіх гонщиків.
Double down (DD) - це наше рішення для каркасу, призначене для перегонів ендуро та використання на електровелосипедах. Два шари легкого каркасного матеріалу 120 TPI у поєднанні з бутиловою вставкою в боковині створюють високоміцну шину з більшим зворотним зв'язком на трасі, ніж у шини з каркасом для гірських спусків. Шини DoubleDown трохи легші, ніж їхні аналоги Downhill, але саме різниця у "відчутті траси" відрізняє їх один від одного. Деякі райдери можуть віддати перевагу високому рівню демпфування, який забезпечують шини з каркасом для швидкісного спуску.
Tubeless ready - Безкамерні шини надають велосипедисту багато переваг: можливість їздити з нижчим тиском повітря, що покращує зчеплення з дорогою; менший опір коченню порівняно з шинами з камерним каркасом; менша ймовірність спуску колеса, оскільки немає камери. Безкамерні шини позначаються літерами "TR" на боковині.
Складаний корд - має меншу вагу і легко транспортується, виготовлен зі скручених арамідних волокон.
Wide trail - Конструкція Wide Trail (WT) оптимізує малюнок протектора та профіль шини на сучасних ширших дисках. Традиційні шини розроблені для старих, вужчих дисків і можуть створювати надто квадратний профіль шини, що призводить до менш оптимальних характеристик. Шини WT оптимізовані для внутрішньої ширини обода 35 мм, але доведено, що вони працюють в діапазоні 30-35 мм внутрішньої ширини обода, в залежності від уподобань велосипедиста.
Шини Maxxis Wide Trail XC оптимізовані для використання з ободами з внутрішньою шириною 30 мм, але вони також добре працюють на ободах вужчих за 25 мм. Maxxis не рекомендує використовувати обода ширші за 30 мм або вужчі за 25 мм.
- Категорія: Trail, Enduro, Downhill
- Компаунд: 3C MAXX GRIP
- TPI: 120
- Max PSI: 40
- Вага: 1136 г.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару