Велосипед 24" Mondraker F-trick (2024) grey/blue

Код: 10.24229
Велосипед 24" Mondraker F-trick (2024) grey/blue Продано
Розмір:
Продано
Знайшли дешевше?
Додати в список бажань
Опис

Підлітковий двопідвісний велосипед Mondraker F-Trick

Mondraker F-Trick - це двопідвісний велосипед з нової лінійки, який змушує забути про те, що дитячі моделі простіші, ніж велосипеди для дорослих. Як і дорослі двопідвісні велосипеди Mondrakeer, цей байк має геометрію Forward, оновлену систему підвіски Zero і характеристики, гідні дорослих висококласних байків. Цю модель виробляють у двох варіантах: з колесами 24" і 26", а перед вами модель на 24" колесах. Такий байк пропонує не лише стиль, а й неперевершену якість, підкреслюючи індивідуальність Mondraker навіть у зменшеному форматі. F-Trick дарує вражаючі можливості для подорожей і пригод на будь-яких трасах, що робить його ідеальним вибором для молодих ентузіастів екстремального катання.

kinemat.jpg

Ключові технології:

Однією з помітних особливостей байка Mondraker Neat RR SL Carbon є його унікальний набір ключових технологій, які вирізняють його на тлі інших.

1.Stealth Carbon

Технологія Stealth Carbon являє собою еволюцію у світі карбонових рам. Вона базується на роках досвіду і знань, успішно адаптованих з алюмінієвих рам у преміум-сегмент вуглецевих волокон. Завдяки цій технології рама не просто легка та міцна - вона поєднує в собі інновації, найвищу якість, а також неперевершену міцність.

Унікальність Stealth Carbon полягає в особливому підході до розташування кожного шару вуглецевого волокна, що забезпечує ідеальний баланс міцності, жорсткості, гнучкості та легкості. Цей метод не тільки значно підвищує продуктивність і надійність рами, а й надає їй виразного, стильного дизайну.

2.Підвіска Zero від Mondraker

Система підвіски Zero являє собою революційне рішення в галузі велосипедної амортизації. Цю систему запатентовано самою компанією Mondraker і створено для того, щоб максимізувати ефективність педалювання і поліпшити керування велосипедом.

Чому Zero унікальна?

Основна відмінність системи Zero від інших конструкцій підвісок - це наявність віртуальної точки обертання з двома ланками. На відміну від традиційних систем з фіксованою точкою, в Zero положення точки обертання динамічно змінюється залежно від роботи амортизатора, що забезпечує високоточний контроль характеристик підвіски. Амортизатор, розташований між двома ланками за принципом "поплавка", відгукується як на дрібні нерівності, так і на сильні удари, зберігаючи ідеальний баланс між м'якістю і стійкістю до високих навантажень.

Переваги конструкції підвіски Zero:

  • Відсутність розгойдування при педалюванні усуває втрати потужності, дозволяючи повністю передавати всю енергію на рух.
  • Стабільність трансмісії забезпечується завдяки відсутності впливу на натяг ланцюга, що сприяє більш плавному перемиканню передач.
  • Ефективність гальмування завдяки забезпеченню постійного зчеплення заднього колеса з дорогою.
  • Постійний контакт коліс із землею також покращує керованість і стабільність велосипеда на ґрунті та камінні.

Таким чином, Zero робить їзду більш ефективною і контрольованою, що особливо важливо при агресивному катанні по складних гірських трасах.

zero.jpg

Чи підходить Zero для E-Bike?

Система Zero була адаптована для використання на електровелосипедах, де вона отримала специфічні оптимізації, що роблять її ідеальною для цього виду транспорту. Оптимізація системи зробила її жорсткішою на підйомах, даючи змогу велосипедистам легше долати схили, і водночас стабільно використовувати весь потенціал амортизатора на спусках, унеможливлюючи ризик осідання або пробиття.

Ключові аспекти оптимізації:

  • Кінематика: Основна увага була приділена кінематиці, що забезпечило більш стабільний рух віртуальної точки обертання і поліпшену прогресію до кінця ходу амортизатора. Це посприяло поліпшенню загальної стабільності та контролю, зробивши велосипед стійкішим на нерівних ділянках.
  • Покращена прогресія до кінця ходу допомагає підтримувати ефективність і комфорт навіть під час активного катання, мінімізуючи жорсткі удари та забезпечуючи плавний рух складними трасами.

3.Forward Geometry

Концепція Forward Geometry, також запатентована самою Mondraker - це революційний підхід до дизайну велосипедних рам, який докорінно змінює традиційні уявлення про геометрію велосипеда. Цей інноваційний дизайн спрямований на поліпшення керованості, стійкості та контролю на всіх типах трас.

Ключові особливості Forward Geometry:

  • Довга верхня труба і короткий винос збільшують стабільність і контроль на високих швидкостях, одночасно підвищуючи маневреність велосипеда.
  • Покращена маневреність, а також активне і точне керування, що вкрай важливо на технічно складних трасах.
  • Оптимальний перерозподіл ваги між переднім і заднім колесами покращує зчеплення і керованість на крутих спусках і в складних умовах.

Що дає Forward Geometry?

Ця концепція долає обмеження традиційної геометрії велосипедів, надаючи райдерам систему, яка значно покращує керування та контроль. Це особливо помітно на високошвидкісних трасах і під час проходження складних ділянок. Forward Geometry робить велосипед Mondraker більш чуйним і передбачуваним, що важливо для досягнення найкращих результатів у спорті та забезпечення безпеки в екстремальних умовах.  

Технологічна алюмінієва рама

Центральним елементом велосипеда виступає рама з алюмінієвих 6061 Stealth Evo труб, вироблених з використанням технології гідроформінгу. Доповнена рама системою підвіски Zero з ходом 120 мм, а за основу комфорту взята концепція Forward Geometry, яка забезпечує високий рівень керованості на різній місцевості.

Ключові особливості рами:

  • Внутрішня прокладка HHG не тільки покращує зовнішній вигляд рами, а й підвищує захист внутрішніх компонентів, ефективно приховуючи їх.
  • Стандарт втулки й осі Boost 12x148 мм значно підвищує торсіонну жорсткість задньої частини рами, що сприяє кращій керованості та надійності.
  • Конусний рульовий стакан посилює передній трикутник рами, роблячи його більш стійким до екстремальних навантажень для безпеки та ефективності їзди.
  • Регульований підсідельний штир (дропер) доповнює загальну концепцію, даючи змогу вам адаптуватися до мінливого рельєфу без зупинок і поспіху.

Оптимальна в роботі підвіска

Спереду встановлена вилка X-Fusion Velvet RL ходом 120 мм, яка працює на базі повітряної пружини, що дає змогу точно регулювати її індивідуально під підлітка. Завдяки спеціальним ущільнювачам вона працює без опору, забезпечуючи необхідну м'якість підвіски. Ба більше, вилка оснащена внутрішнім регулюванням ходу для підбору посадки індивідуально для кожного підлітка. Як завершальний штрих вилка має можливість налаштування переднавантаження і відскоку, а також можливість блокування ходу для полегшеного педалювання рівною місцевістю.
podveska.jpg

Ззаду встановлений амортизатор X-Fusion 02 PRO R, що володіє оновленою конструкцією повітряної камери з великим об'ємом повітря, завдяки чому має високу плавність ходу і краще поглинає нерівності. З регулювань у ньому доступне переднавантаження пружини та низькошвидкісний відскік, що дає можливість підлаштувати роботу підвіски під підлітка.

Продуктивна сучасна трансмісія

Трансмісія на 12 швидкостей зібрана на базі групсету Sram SX Eagle, що дасть підлітку байк із сучасними передавальними значеннями для легкості педалювання в гору і на рівних ділянках. Задній перемикач оснащений системою натягу ланцюга, яка вберігає його від вертикального і горизонтального розгойдування під час тряски, що значно підвищує якість, точність і швидкість перемикання передач. Керування перемиканням забезпечується за рахунок тригерної манетки, яка не тільки добре сидить у руці, а й безпечна для дитини, оскільки не вимагає переносити руку по полотну керма.

Дискові гідравлічні гальма

За контроль швидкості відповідають дискові гідравлічні гальма Sram Level. Вони мають високу потужність і відмінну модуляцію завдяки технології відсікання бульбашок повітря з системи, що дозволяє ідеально контролювати байк на затяжних спусках. Усередині системи використовується фірмове гідравлічне масло DOT 5.1 з високою стійкістю до закипання, завдяки чому гальма відмінно показують себе в екстремальних умовах. Працюють вони в парі з роторами діаметром 160 і 180 мм, що забезпечує необхідний баланс на передньому і задньому колесах і вберігають підлітка від заметів.
torm.jpg

Міцні колеса

Колеса діаметром 24 дюйми зібрані на базі міцних алюмінієвих ободів з подвійним профілем MDK-XP1 24 TLR, стійких до деформації та утворення вісімок. Взуті вони в покришки Kenda Regolith з агресивним протектором, що дає змогу вкочувати на складних ґрунтових трасах. Колеса мають високу природну міцність через малий розмір, а можливість переобладнати їх безкамерно збільшує потенціал коліс у їхньому накаті та стійкості до проколів.

Характеристики
Виробник
Загальні
Матеріал рами
Розмір коліс
Бренд гальм
Тип трансмісії
Обладнання
Кіль-ть швидкостей
Бренд вилки
Тип вилки
Хід вилки
Тип втулки
Підсідельний штир
Вид підліткового велосипеда
Рама та амортизація
Рама
F-Trick 24 6061 Alloy Stealth Evo, hydroformed tubing, Zero Suspension System, 120mm travel, one piece bolt-on upper link, 12x148mm rear axle, 73mm BSA bottom bracket, HHG internal cable routing, dedicated 1x drivetrain design. 26” wheelset compatible
Вилка
X-Fusion Velvet RL 26, 120mm, air spring, tapered steerer tube, 15x100mm axle, 32mm aluminum stanchions, 41mm offset. Settings: lockout, rebound, air preload
Задній амортизатор
X-Fusion 02PRO R, 165x42.5mm. Settings: low-speed rebound, air preload. Trunnion top, 50x8mm bottom bushings
Трансмісія та привід
Педалі
SDG Slater JR
Система (шатуни)
Sram SX Eagle, DUB axle, Direct mount chain ring, 155mm / 30T, steel, X-Sync
Каретка
Sram DUB BSA, sealed bearings, 73mm
Задні зірки
Sram PG-1230, 11-50T, 12s
Ланцюг
Sram SX Eagle, 12s, Powerlock
Ручки перемикання (манетки, дуали)
Sram Trigger SX Eagle, 12s, X-Actuation 1:1
Перемикач задній
Sram SX Eagle, Type 3 roller bearing clutch, cage lock, long cage, 1x12s, X-actuation 1:1
Гальма
Гальмівні ручки
Sram Level, tooled reach adjust, lever pivot bushings
Передні гальма
Sram Level, 2 piece caliper
Задні гальма
Sram Level, 2 piece caliper
Ротор передній
Centerline 180mm IS 6 bolts one-piece rotor
Ротор задній
Centerline 160mm IS 6 bolts one-piece rotor
Колеса
Втулка передня
DA210FS02, 15x100mm, cup & cone ball bearings, IS 6 bolts
Втулка задня
DA207R 12x148mm, cup & cone ball bearings, IS 6 bolts, HG freehub
Ободи
MDK-XP1 24 TLR, 25mm internal width, tubeless ready, 32 spokes
Спиці
CN round stainless steel
Шина передня
Kenda Regolith 24x2.4 120TPI, folding TLR
Шина задня
Kenda Regolith 24x2.4 120TPI, folding TLR
Інше
Ручки керма (гріпси, обмотка)
Onoff Twin, 1lock-on
Кермо
MDK XC 1.0, 6061 alloy, rise: 25mm, width: 680mm, 9º backsweep, 5º upsweep, 31.8mm barbore
Рульова колонка
ONOFF Saturn tapered for 1-1/8” to 1-1/2” head tube, ACB sealed bearings, top 41x30.2x7x45ºx45º, bottom 51.9x40x8x45ºx45º
Винос керма
ONOFF Sulfur FG 30mm 0º, 6061 forged alloy, 31.8mm barbore
Сідло
SDG Fly JR
Підседільна труба
Onoff Pija dropper internal, diameter 31.6x100mm
Вага
13.6 кг
Рік (модельний)
Колір
Країна бренду
Друзі, щоб зменшити строки виробництва та поставок, виробники іноді вимушені змінювати комплектацію в останній момент. Будь ласка, майте на увазі, що ці зміни можуть бути не відображені на сторінках сайту (в характеристиках) та на фотографіях продукції.
Відгуки покупців
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Безкоштовна доставка

по Україні

Офіційна гарантія

від виробника

Оплата частинами

розстрочка 0%

365 днів

обмін товару

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram