Cannondale Synapse порадує любителів швидкої їзди на дальні відстані з підвищеним комфортом. Об’ємні тренування, динамічна поїздка по місту, аматорські змагання або навіть легкохідний туризм – цей байк здатній на все! Велосипед може похвалитися оптимальним балансом ваги і жорсткості, що є важливими характеристиками для шосейників. Зручна спортивна посадка дозволяє долати великі відстані, не відчуваючи дискомфорту в спині і руках.
Велосипед має подовжену колісну базу, що робить його більш стійким ніж класичні гоночні моделі. Підняте кермо забезпечує зручну посадку: нахилу торса досить для того, щоб ефективно набирати швидкість, але в той же час спина і руки не перенапружуються.
Ключові особливості:
- Легка алюмінієва рама і повністю карбонова вилка спроектовані так, що би поглинати вібрацію під час їзди по нерівному дорожньому покриттю
- Використання технології SmartForm C2 дозволило відрегулювати товщину труб, посиливши міцність в місцях перенавантажень і зменшивши кількість металу в тих місцях, які їх не відчувають, щоб зменшити загальну вагу
- Кріплення коліс за допомогою наскрізної осі збільшує жорсткість і стабільність в поворотах
- Підтримується встановлення системи SmartSense
- Максимальна ширина покришок 32 мм
- Рама та вилка мають приховані кріплення для повнорозмірних крил
- Велосипед оснащений міцними колесами з двостінними ободами, які взуті в швидкі слікові покришки Vittoria Zaffiro з шириною 30 мм
- За перемикання передач відповідає трансмісія любительського рівню Shimano Sora 2х9
- Дискові механічні гальма Promax Decoder R, з двома рухомими колодками, працюють в будь-яких умовах та мають високий рівень ремонтопридатності, що забезпечує їм довгий період експлуатації
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару
CAAD Optimo 3. Убедили меня в том, что Синапс будет лучше тут типа дисковые тормоза,
шире колеса и т.д и т.п (покупал онлайн в другом большом магазине). После того как его обкатал, для себя понял одно, хотелось бы, что бы он всё таки был легче, и тут +1 бал в пользу CAAD Optimo 3.
Мой Синапс в чистом виде с педалями весит 10.6 кг. Дисковые тормоза начали рипеть спустя километров 200, диск на переднем колесе по непонятной причине начал вилять где то на 1мм и тем самым подтирать колодку, возможно такой он и был изначально. Короче, чем дешевые дисковые тормоза, лучше бы они были ободные, и тут еще +1 в пользу CAAD Optimo 3, а с тем учетом что по грязи, по дождю, по мокрым листьям, всё равно не поедишь (можно, но стрёмно), смысла в этих дисках не много. Вилка на Синапсе кстати не семитричная, со стороны калипера вилка заметно шире, думаю, ни на что это не влияет, но от такого визуала я первое время очень не приятно удивлялся, потом просто перестал на неё смотреть :)
Сора и там и там, цена у CAAD Optimo 3 приятнее. Был бы CAAD Optimo 3 еще и на коллесах 28-30с, это бы была вообще пушка.