Позбавлений зайвих громіздких "наворотів", фреймсет твого байку є одним із найлегших у своїй категорії. Отримавши ідеальний баланс між вагою і комфортом, оновлений Defy доводить, що інколи "менше" зайвого дає "більше" ефективності, коли мова йде про довготривалі поїдки по шосе.
Карбоновий фреймсет виконаний у технології Advanced, спеціально розроблений для більш витривалого та довгого катання по шосе, гарантуючи м'яку та комфортну їзду, мінімізуючи втому та неприємні відчуття у подорожах та довготривалих поїздках.
Нове кермо D-Fuse має ергономічну форму та флер у 8 градусів, для більшого комфорту та керованості байку. Широкі алюмінієві ободи що дозволяють встановлювати шосейні покришки шириною до 38 мм, для більшої стабільності та контролю не лише на цупкрму асфальті, але й легких гравійках. Тож тепер можна із легкістю іздити увесь день без турбот!
Особливості:
- Високоякісна вуглецева сировина використовується для виробництва цього спеціального матеріалу рами на нашому власному заводі з виробництва композитних матеріалів з високим співвідношенням жорсткості до ваги. Передній трикутник збирається і формується як одна безперервна деталь у запатентованому виробничому процесі під назвою "Модифікована конструкція монокока".
- Рульова труба і ніжки повністю виготовлені з передового композитного матеріалу Giant класу SL, що забезпечує легку вагу і точність управління.
- D-подібна рульова труба вилки та відповідні прокладки забезпечують надзвичайно аеродинамічну та просту в обслуговуванні систему внутрішньої прокладки гальмівних тросів та тросів перемикачів.
- Підсідельний штир має D-подібний композитний вал для кращого поглинання дорожніх вібрацій без використання механічних пристроїв або спеціальних вставок. Оптимізоване карбонове покриття допомагає підвищити загальну жорсткість.
- Легке карбонове кермо з D-подібною трубкою поєднує в собі комфорт при згладжуванні дороги (на 40% краще, ніж у попереднього покоління) та більшу жорсткість при витягуванні (вгору) для кращої ефективності під час спринтерських забігів та підйому на гору.
- Композитний інтегрований винос з внутрішньою прокладкою кабелів покращує аеродинамічні характеристики та естетику завдки дизайну, натхненному аеродинамічною трубою.
- Значно збільшена зона кареточного вузла має повністю інтегровану конструкцію шириною 86 мм. Асиметричні ланцюгові опори забезпечують додаткову жорсткість на приводній стороні та підвищену стійкість на неприводній стороні.
- Розроблена із застосуванням запатентованої технології Dynamic Balanced Lacing, ця безкамерна композитна система WheelSystem забезпечує чудову ефективність, точний контроль і комфорт.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару