Велосипед 28" Merida SCULTURA ENDURANCE GR 8000 (2024) gunmetal grey
Ідеальний партнер для гравійних Gran Fondo. Наша перевірена карбонова ендюранс рама шосейної моделі поєднується з компонентами для гравійних перегонів, такими як 35-міліметрові покришки Continental та широке кермо, що покращує контроль над велосипедом.
Гравійник, але швидше. Наш Scultura Endurance GR 8000 отримав карбонову раму CF3 від нашого перевіреного та відзначеного нагородами шосейного велосипеда класу ендюранс, а також 35-міліметрові покришки Continental Terra Speed та руль із розширенням для додаткового контролю. Все це доповнюється карбоновими колесами Merida Team GR30 та бездротовою 12-швидкісною трансмісією SRAM Force AXS з двома зірками системи, що забезпечує величезний діапазон передач та щільно розташовані передаточні числа, які дозволять вам тримати високий темп. Ідеальний інструмент для гравійних Gran Fondos або швидких, грубих доріг.
Scultura Endurance - ідеальний вибір для велосипедистів, які прагнуть насолоджуватися довгими годинами в сідлі, відчуваючи при цьому комфорт і розслабленість. Широкі шини забезпечують комфорт навіть на найбільш розбитих дорогах, а висока рульова труба забезпечує більш розслаблене положення під час їзди. У порівнянні зі своїм тезкою Scultura, Endurance має геометрію, більше орієнтовану на комфорт, збільшений кліренс для покришок та бездоганну інтеграцію найновіших стандартів. Вона знаходиться між шосейним Scultura та гревелом Silex з іншого, в той час, як лінійка Scultura Endurance GR пропонує варіанти, орієнтовані на гравійні перегони, з шинами, готовими до бездоріжжя, та кермом що розширене в сторони.
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 з геометрією, орієнтованою на комфорт, та впевненим керуванням
- 12-швидкісний бездротовий груповий комплект SRAM Force AXS
- Карбонові колеса Merida Team GR30
- Карбоновий підсідельний штир Merida та руль FSA ACR
- Готові до гревелу, накатисті покришки Continental Terra Speed на карбонових ободах Merida
- Підсідельне кріплення з мультитулом Merida
Технології рами:
- Flex stay. Конструкція заднього трикутника рами спроектована для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
- X-taper headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Внутрішня проводка кабелів забезпечує захист від бруду, та більш лаконічний зовнішній вид велосипеда.
- Di2 ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.
- Nano matrix carbon. Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
- Disc cooler. Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
- Інтегрований підсідельний зажим. Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
- Wire port. Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару