Silex 200 - це вхід у наш світ пригодницької їзди по гравію з високоякісною алюмінієвою рамою та легкою карбоновою вилкою в поєднанні з доступними, але довговічними компонентами, такими як трансмісія Shimano 2x9-швидкісна Sora та надійні, зручні 45-міліметрові шини Maxxis.
Silex перетворює будь-яку поїздку на пригоду, незалежно від того, чи ви вирушаєте у багатоденний велопохід, чи просто їдете веселим маршрутом на роботу. Маючи за плечима численні перемоги в тестах, відзнаки преси, галузеві нагороди та навіть титул чемпіона світу, наш Silex піднімає позашляхові можливості гравійних велосипедів на нові висоти завдяки зменшеному куту нахилу рульової колонки та збільшеному кліренсу шин до 700x45 мм або навіть до 42 мм з крилами. Ми поєднали впевнену керованість, натхненну гірськими велосипедами, з універсальністю для будь-яких поверхонь, щоб зробити його надзвичайно стійким, коли він завантажений багажем, але водночас швидким і веселим, коли ви натискаєте на педалі. Завдяки карбоновій та алюмінієвій рамі, велосипеди Silex можуть задовольнити будь-який бюджет, але всі вони мають багато точок кріплення для пляшок з водою та аксесуарів, а також інші функції, які роблять цей універсальний велосипед з дроп-баром таким універсальним. Ми додали нашу витончену прокладку кабелів Wire port для покращення зовнішнього вигляду та зменшення кількості кабелів, а карбонова вилка, що використовується на всіх моделях, тепер має більше кріплень для вантажу.
Особливості:
-
Алюмінієва рама з кліренсом для встановлення широких покришок 700x45 мм
-
Багато точок кріплення
-
Внутрішня прокладка кабелів Wire port для акуратного зовнішнього вигляду та встановлення сумок без подряпин
-
Карбонова вилка з точками кріплення для вантажу, також є можливість прокласти дроти для динамо-втулки
-
Розслаблений кут нахилу рульової та геометрія в стилі MTB для стійкості на бездоріжжі
-
Швидкісна трансмісія 2х9 Shimano Sora та набір для оздоблення від компанії Мerida
Технології:
- Prolite 66 triple butted aluminium. При створенні високоякісних алюмінієвих рам ми використовуємо наш перевірений алюміній Prolite66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він чудово поєднується з нашою технологією гідроформування, що дозволяє нам створювати складні форми з потрійною товщиною стінок, майже карбоновим зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості до ваги. Хоча менш легкі сплави можуть бути дешевшими, це ідеальний вибір для високопродуктивних велосипедних рам.
- HFS - hydro forming system.
- X - taper headtube. Точність керування є життєво важливою для безпечного та впевненого керування, і X-taper headtube дозволяє нам значно підвищити цю точність. Більший діаметр підшипника в нижній частині та менший у верхній частині допомагає впоратися з навантаженнями, які можуть виникати під час сучасного катання та спорядження, і все це без зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне і впевнене керування.
- Smooth welding. Це процес, який ми використовуємо, щоб надати нашим зварним швам гарну рівну поверхню, а не лускатий ефект «стопки монет», який часто виникає при зварюванні TIG-зварюванням. Зварювальник використовує зварювальний пальник, щоб двічі пройтись по з'єднанню, допомагаючи вирівняти присадний матеріал. Для цього потрібно багато навичок, але це забезпечує міцні та елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з вуглецевого волокна.
- Внутрішня проводка. У більшості наших рам ми проводимо кабелі та шланги перемикання передач і гальм через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як Smart entry або Wire port. Прокладання кабелів всередині рами захищає їх від впливу навколишнього середовища, надає чистого та акуратного вигляду і може забезпечити аеродинамічні переваги.
- Down tube exit - це функція, яку можна побачити на деяких наших рамах з внутрішньою прокладкою кабелів. Злегка перекриваючи нижню трубу в місці її з'єднання з нижнім кронштейном, вона залишає невеликий простір, який дозволяє кабелям легко виходити назовні. Це означає, що вони легко доступні для регулярного обслуговування або заміни, але при цьому запобігає надмірному руху і шуму, які можуть спричинити знос і відволікання уваги.
- Di2 ready.
- Disc cooler - що використовується на наших карбонових шосейних і гравійних велосипедах, - це ребристий шматок кованого алюмінію, який встановлюється між гальмівним супортом і рамою. Алюмінієва деталь допомагає відводити тепло від гальмівної системи та швидко розсіювати його. Він знижує температуру на 35% і допомагає підтримувати оптимальну роботу гальм, покращуючи контроль та ефективність на довгих спусках і при різкому гальмуванні.
- Wire port. Merida розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям управління від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий і не захаращений вигляд, що дозволяє зробити раму легшою, міцнішою і більш аеродинамічною, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині рами (включаючи винос і шток) або напівінтегровані, коли кабелі входять в раму під штоком.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару