Велосипед 29" Merida NINETY-SIX 5000 (2025) silk steel blue

Merida Ninety-Six 5000 - це ваш потужний крос-кантрі гоночний велосипед, здатний забезпечити швидкісні заїзди на підйомах і максимальну стабільність на спусках. Оснащений легкою карбоновою рамою CF4 з ходом 100 мм, він має також передню вилку RockShox Judy Gold з 120 мм ходу, що забезпечує додаткову можливість для подолання складних трейлів. Сучасна геометрія допомагає впевнено керувати велосипедом навіть на ділянках, які здаються непрохідними для крос-кантрі велосипеда. Потужна трансмісія Shimano на 12 швидкостей разом із швидкими покришками Maxxis гарантують плавність та ефективність руху, а дроппер пост Merida на 150 мм додає додатковий контроль на спусках.
Серія Ninety-Six - це еволюція нашої колишньої чемпіонської XC та марафонської машини. Вона успадкувала гонковий генетичний код минулих моделей і отримала нову здатність долати сучасні вимоги крос-кантрі і марафонських трас. Карбонова рама та підвіска P-Flex створюють ідеальну основу для швидкого та керованого велосипеда з коротким ходом підвіски, що визначає, яким має бути сучасний гоночний велосипед для крос-кантрі.
Особливості – NINETY-SIX 5000:
- Легка карбонова рама CF4 з ходом 100 мм: Забезпечує легкість, жорсткість та швидкість на трасі.
- Вилка RockShox Judy Gold з ходом 120 мм: Підвищує можливості велосипеда на технічних ділянках.
- Сучасна агресивна геометрія: Допомагає райдеру впевнено справлятися з будь-якими спусками та підйомами.
- Гальма Shimano SLX: Потужні гальма для надійного контролю.
- Швидкі покришки Maxxis: Забезпечують плавний і ефективний рух на різних поверхнях.
- Дроппер пост Merida на 150 мм: Підвищує контроль під час спусків.
Технології рами:
- X-Taper headtube - Точність керування є життєво важливою для безпечного та впевненого керування. Більший діаметр в нижній частині та менший у верхній частині допомагає впоратися з навантаженнями на рульову, які можуть виникати під час сучасного катання та додаткового спорядження, і все це без зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне і впевнене керування.
- Внутрішня проводка - У більшості рам ми прокладаємо троси перемикання передач і гальм через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як Smart entry або Wire port. Прокладання кабелів всередині рами захищає їх від впливу навколишнього середовища, надає чистого та акуратного вигляду, а також може забезпечити аеродинамічні переваги.
- Nano matrix carbon - це особливий вид вуглецевого волокна, в якому ми додаємо надзвичайно крихітні, нанорозмірні частинки до смоли, що зв'язує окремі вуглецеві волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Це настільки ефективно, що може збільшити ударостійкість готового вуглецевого волокна до 40%, що дозволяє нам створювати міцніші та легші композитні рами, які в результаті дають швидший та витриваліший велосипед.
- AWS (Anti Wrinkle System) - це метод, який ми використовуємо для виготовлення наших карбонових рам. Спочатку вуглецеве волокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних форм. Потім ми використовуємо міхур, щоб стиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечуючи гладку і без зморшок внутрішню обробку, видаляючи будь-які порожнечі між шарами карбону, які можуть стати потенційними слабкими місцями, в результаті чого виходить міцніша і легша рама.
- Non-slip tightening - Ця система означає, що вам потрібен лише один інструмент для затягування важливих болтів, що дозволяє легко закріпити їх під час подорожі, а також пришвидшує та спрощує рутинне обслуговування. Болти мають спеціальну форму головки на одному кінці, яка входить у відповідне заглиблення в рамі, запобігаючи обертанню. Це означає, що в самій рамі немає ніяких кріплень, тому пошкоджені різьблення або болти можна легко замінити.
- P-Flex - Конструкція підвіски, в якій традиційна точка повороту на підсідельному штоку усунена на користь гнучкого штоку. У ній використовується відповідність матеріалу та спеціальна форма трубок, що дозволяє сидінню та вилці розсуватися в різні боки під час руху підвіски. Видаляючи цю точку повороту в місці з'єднання сідла та вилки, ми зменшуємо вагу, знижуємо потребу в технічному обслуговуванні та додаємо жорсткості конструкції рами.
- Wire port - Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару