Велосипед 29" Merida NINETY-SIX XT (2025) grey

Merida Ninety-Six XT об'єднує продуктивність трейл-байка і легкість крос-кантрі гонкової машини, надаючи райдерам найкраще з обох світів. Оснащений легкою рамою з карбону CF4 та технологією P-Flex, цей велосипед пропонує не тільки швидкість на підйомах, але й впевнену стабільність на спусках. Завдяки 120 мм ходу вилки Fox 34 SL Performance спереду та 100 мм ходу ззаду, він справляється навіть з найвимогливішими трейлами. Додайте сюди швидкі покришки, довгохідний дроппер пост, точну трансмісію Shimano XT і потужні гальма – і у вас є велосипед, готовий до будь-яких випробувань.
Серія Ninety-Six - це сучасне втілення нашої колишньої чемпіонської XC та марафонської машини. Вона успадкувала генетичний код швидкісного змагання та отримала нові можливості для подолання сучасних вимогливих трас. Карбонова платформа та підвіска P-Flex роблять велосипед ідеальним для трейлів з коротким ходом підвіски, які люблять швидкість та технічні спуски. Ninety-Six здатен справлятися з найскладнішими гонковими трасами, а також задовольняє потреби райдерів, які шукають поєднання швидкісних підйомів та бездоганних спусків.
Особливості – NINETY-SIX XT:
- Легка карбонова рама CF4 з ходом 100 мм: Забезпечує легкість та жорсткість для швидкісних заїздів.
- Технологія P-Flex: Покращує керованість та стабільність на технічних ділянках траси.
- Вилка Fox 34 SL Performance з ходом 120 мм: Додає більше можливостей для проходження складних спусків.
- Швидкісні покришки Maxxis Rekon на безкамерних колесах: Гарантують легкий та плавний хід на будь-яких поверхнях.
- Гальма Shimano XT: Потужні гальма для максимального контролю.
- Трансмісія Shimano XT 12-швидкісна: Точне та плавне перемикання для швидкісних заїздів.
Технології рами:
- X-Taper headtube - Точність керування є життєво важливою для безпечного та впевненого керування. Більший діаметр в нижній частині та менший у верхній частині допомагає впоратися з навантаженнями на рульову, які можуть виникати під час сучасного катання та додаткового спорядження, і все це без зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне і впевнене керування.
- Внутрішня проводка - У більшості рам ми прокладаємо троси перемикання передач і гальм через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як Smart entry або Wire port. Прокладання кабелів всередині рами захищає їх від впливу навколишнього середовища, надає чистого та акуратного вигляду, а також може забезпечити аеродинамічні переваги.
- Nano matrix carbon - це особливий вид вуглецевого волокна, в якому ми додаємо надзвичайно крихітні, нанорозмірні частинки до смоли, що зв'язує окремі вуглецеві волокна разом. Потім вони працюють на молекулярному рівні, щоб захистити їх від пошкоджень. Це настільки ефективно, що може збільшити ударостійкість готового вуглецевого волокна до 40%, що дозволяє нам створювати міцніші та легші композитні рами, які в результаті дають швидший та витриваліший велосипед.
- AWS (Anti Wrinkle System) - це метод, який ми використовуємо для виготовлення наших карбонових рам. Спочатку вуглецеве волокно, з якого складається рама, укладається навколо спеціальних форм. Потім ми використовуємо міхур, щоб стиснути шари до зовнішньої сторони форми рами, забезпечуючи гладку і без зморшок внутрішню обробку, видаляючи будь-які порожнечі між шарами карбону, які можуть стати потенційними слабкими місцями, в результаті чого виходить міцніша і легша рама.
- Non-slip tightening - Ця система означає, що вам потрібен лише один інструмент для затягування важливих болтів, що дозволяє легко закріпити їх під час подорожі, а також прискорює і спрощує рутинне обслуговування. Болти мають спеціальну форму головки на одному кінці, яка входить у відповідне заглиблення в рамі, запобігаючи обертанню. Це означає, що в самій рамі немає ніяких кріплень, тому пошкоджені різьблення або болти можна легко замінити.
- P-Flex - Конструкція підвіски, в якій традиційна точка повороту на підсідельному штоку усунена на користь гнучкого штоку. У ній використовується відповідність матеріалу та спеціальна форма трубок, що дозволяє сидінню та вилці розсуватися в різні боки під час руху підвіски. Видаляючи цю точку повороту в місці з'єднання сідла та вилки, ми зменшуємо вагу, знижуємо потребу в технічному обслуговуванні та додаємо жорсткості конструкції рами.
- Wire port - Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару