Втулка передня DT Swiss 180 MTB 110x15mm Boost 28H Straightpull disc Center Lock

Код: H18PBCIXR28SA2672S
Втулка передня DT Swiss 180 MTB 110x15mm Boost 28H Straightpull disc Center Lock Є в наявності Безкоштовна доставка
12 280грн
8
7
Знайшли дешевше?
Додати в обрані
Опис

Втулка передня DT SWISS 18P 110/15 Centerlock 28 отв.

Наша передова втулка - Ratchet EXP в парі з керамічними підшипниками.

Легше, жорсткіше, точніше і простіше в обслуговуванні - сильні сторони втулки 180 ще більше посилюються завдяки новій технології RATCHET EXP. Наднадійна система вільного ходу передає найвищі навантаження на педалі, що призводить до прямої передачі потужності. Плавно працюють керамічні підшипники SINC мають вирішальне перевагу завдяки надзвичайно низькому опору коченню. Втулки DT Swiss 180 — неперевершена легкість, жорсткість і довговічність. Втулка доступна як 180 SPLINE тільки для спиць Straightpull.

  • Сторона: передня
  • Отворів: 28
  • Ширина: 110 (Boost) мм
  • Діаметр осі: 15 мм
  • Кріплення гальма: Centerlock
  • Спиці: прямі
  • Вага: 94 р.
  • Призначення: MTB
  • Артикул: H18PBCIXR28SA2672S

Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.

Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.

Меншу вагу. Покращилася не тільки надійність. Злиття храповика і різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом було потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика і різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.

BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.

Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.

Характеристики
Виробник
Категорiя
Інше
Кількість отворів
Друзі, щоб зменшити строки виробництва та поставок, виробники іноді вимушені змінювати комплектацію в останній момент. Будь ласка, майте на увазі, що ці зміни можуть бути не відображені на сторінках сайту (в характеристиках) та на фотографіях продукції.
Відгуки покупців
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Безкоштовна доставка

по Україні

Офіційна гарантія

від виробника

Оплата частинами

розстрочка 0%

365 днів

обмін товару

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram