Втулка задня DT Swiss 240 MTB 148x12mm Boost 28H (Shimano Micro Spline) EXP 54 disc 6 bolt

Код: H240TDD2R28SA2294S
Втулка задня DT Swiss 240 MTB 148x12mm Boost 28H (Shimano Micro Spline) EXP 54 disc 6 bolt Є в наявності Безкоштовна доставка
16 600грн
8
7
Знайшли дешевше?
Додати в обрані
Опис

Втулка задня DT SWISS 240 148/12 IS-6 bolt Shimano SL12 28отв. EXP 54T

Нова втулка 240 розроблена для райдерів з найбільш екстремальними амбіціями. Остання версія втулки оснащена системою Ratchet EXP для максимальної надійності. Збільшена відстань між опорами збільшує термін служби підшипника, пряма пружина забезпечує більш пряме зачеплення, що знижує знос, а меншу кількість деталей не тільки полегшує технічне обслуговування, але і знижує вагу.

  • Сторона: задня
  • Отворів: 28
  • Ширина: 148 (Boost) мм
  • Діаметр осі: 12 мм
  • Кріплення гальма: 6-bolt
  • Барабан: Shimano Micro Spline
  • Механізм: Ratchet EXP 54
  • Спиці: вигнуті
  • Вага: 233 р.
  • Призначення: MTB
  • Артикул: H240TDD2R28SA2294S

Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.

Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.

Меншу вагу. Покращилася не тільки надійність. Злиття храповика і різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом було потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика і різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.

BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.

Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.

Характеристики
Виробник
Категорiя
Інше
Кількість отворів
Вид
Друзі, щоб зменшити строки виробництва та поставок, виробники іноді вимушені змінювати комплектацію в останній момент. Будь ласка, майте на увазі, що ці зміни можуть бути не відображені на сторінках сайту (в характеристиках) та на фотографіях продукції.
Відгуки покупців
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Безкоштовна доставка

по Україні

Офіційна гарантія

від виробника

Оплата частинами

розстрочка 0%

365 днів

обмін товару

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram