Друзі, 5.05 (Неділя) магазини VeloGO працювати не будуть.

Втулка задня DT Swiss 240 Road 130x10mm QR 24H (Shimano) EXP rim brake

Код: H240HRQIR24SA7435S
Втулка задня DT Swiss 240 Road 130x10mm QR 24H (Shimano) EXP rim brake Є в наявності Безкоштовна доставка
13 960грн
8
7
Знайшли дешевше?
Додати в обрані
Опис

Втулка задня DT SWISS Classic Road 240 130/QR NONDISC ROAD SL11 24 отв. EXP ваш шосейний велосипед отримує оновлення до останньої технології Freehub. Втулка з 36 зубами Ratchet EXP забезпечує велику площу контакту, що забезпечує високу передачу потужності. Підвищення жорсткості осі на 15% завдяки новій конструкції, в якій підшипники розташовані далі один від одного. Ще один бонус - це концепція без інструментів, яка дозволяє обслуговувати втулку без інструментів. При заміні барабана вам також не потрібні ніякі інструменти. Версія з гальмами alloy v-brake і спицями із J-подібним вигином - це справжня класика шосейних втулок.

  • Сторона: задняя
  • Отворів: 24
  • Ширина: 130 мм
  • Діаметр осі: QR мм
  • Кріплення гальма: немає
  • Барабан: шлицевой (Shimano)
  • Спиці: вигнуті
  • Механізм: Ratchet EXP 36
  • Вага: 221 р.
  • Призначення: road
  • Артикул: H240HRQIR24SA7435S

Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.

Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.

Меншу вагу. Покращилася не тільки надійність. Злиття храповика і різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом було потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика і різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.

BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.

Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.

Характеристики
Виробник
Категорiя
Інше
Кількість отворів
Вид
Друзі, щоб зменшити строки виробництва та поставок, виробники іноді вимушені змінювати комплектацію в останній момент. Будь ласка, майте на увазі, що ці зміни можуть бути не відображені на сторінках сайту (в характеристиках) та на фотографіях продукції.
Відгуки покупців
Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Безкоштовна доставка

по Україні

Офіційна гарантія

від виробника

Оплата частинами

розстрочка 0%

365 днів

обмін товару

Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram