MTB покришки MAXXIS: вибираємо оптимальні

MAXXIS - це всесвітньо відомий виробник покришок для всіх типів велосипедів. Проте особливу популярність виробник заслугував саме серед MTB райдерів. Та підкорив він їх саме широким спектром покришок та не менш широким вибором їх версій.

Чому MTB гума від MAXXIS є настільки популярною?

Огляд покришок MAXXIS для гірських велосипедів


Причина такої шаленої популярності - широкий асортимент гуми. Ви можете обрати MTB покришки для будь-яких задач. Від звичайних покатеньок до крос-кантрі перегонів, або шалених спусків. 

Склад покришок та властивості гуми є одними з найкращих на ринку. Одна й та сама версія покришки може випускатися в різних версіях, щоб бути максимально відповідною до умов ваших поїздок.

MTB шини від MAXXIS випускаються в:

  • Чотирьох варіантах каркасів, що відрізняються щільністю плетення ниток та кількістю шарів каркасу
  • Пʼятьох варіантах компаунду - верхнього шару гуми, що безпесередньо впливає на зчеплення та швидкість

Асортимент покришок на актуальний модельний рік налічує 21 модель, що закриває буквально всі потреби райдерів та стилі їзди.

MTB покришки MAXXIS

Як серед всього цього обрати покришки під свої завдання?


Такий широкий асортимент гуми - це однозначно великий плюс для професійних райдерів. Але ж початківці можуть розгубитися в такому розмаїтті. Тож нумо розкладемо все по полицях:

  • Визначимо основні кроки підбору гуми (їх приблизно 5)
  • Розберемося з типами каркасів та визначимо їх призначення
  • Дізнаємося більше про типи компаундів та де як краще працює


Визначаємось з типом їзди


Першочергове - це визначитись із стилем ваших поїздок. Це допоможе вам суттєво звузити перелік моделей покришок, та визначити потрібний тип протектора. Бо памʼятаємо кожна модель гуми відповідає за свій певний стиль.

До прикладу, якщо вам потрібна гума для крос-кантрі, то з таблиці вище ви вже знаєте, що це може бути ASPEN, IKON, REKON, ARDENT та їх варіації.

Комбінація покришок - якщо треба ідеальні показники зчеплення

Комбінація покришок MAXXIS


Переднє та заднє колесо виконують дещо різні функції під час їзди. Переднє відповідає за керованість і гальмування, тоді як завдання заднього - забезпечити накат. А ще на заднє колесо діє більше навантаження, тому задня покришка може мати жорсткіший каркас, аніж передня. В той час як мʼякість переднього забезпечить максимальне зчеплення.

Також досвідчені велосипедисти часто комбінують різні покришки з однієї групи за стилем:

  • Вперед можна встановити гуму з більш агресивним малюнком протектора задля максимальної керованості
  • Задньому колесу добре пасуватиме менш агресивний протектор, щоб забезпечити швидкий розгін та накат.

Подумайте про таке поєднання, але вже наприкінці вашого вибору.

Обираємо каркас (це про TPI)

MAXXIS-tpi-first


Ось ми і підійшли до найважливішої деталі - щільності каркасу гуми. Він визначається показником TPI (Threads per Inch.

MAXXIS використовують 4 види каркасу для гуми:

  • 60TPI - використовується в гумі для трейлу
  • 120 TPI - для крос-кантрі чи даун-кантрі
  • DD (DOUBLE DOWN) - подвійний каркас 120TPI, що використовується в гумі для E-bike, та даунхілу
  • DH - максимально витривалий двошаровий каркас 60TPI для жорсткого даунхілу 

Maxxis DH and Double Down CASING

Визначаємося із компаундом


Компаунд гуми відповідає за її зчеплення із поверхнею. Задля того, щоб забезпечити зчеплення з одного боку та накат з іншого, MAXXIS винайшли 5 типів компаунду.

  • 1С - одношаровий
  • 2С - двошаровий
  • 3С - тришаровий


Наприклад, у компаунді 3C використовується гума 3 видів жорсткості. Центральні частини - найжорсткіші, а бокові - мʼякші.

Потрійний компаунд 3C у свою чергу розподіляється на три види жорсткості:

  • MaxxSpeed - максимально накатистий компаунд, але і не такий чіпкий. Відрізняється доброю зносостійкістю. Доречно використовувати для крос-кантрі, або у якості задньої покришки для трейлу.

Maxxis 3C MAXXSPEED Compound

  • MaxxTerra - середня жорсткість, підійде для агресивного крос-кантрі, або для трейлу на обидва колеса.

Maxxis 3C MaxxTerra

  • MaxxGrip - максимальне зчеплення. Рекомендується для ендуро чи даунхілу. Найнижча зносостійкість з усіх трьох.

MAXXIS 3C MaxxGrip


Ширина та розмір покришки


З розміром гуми все зрозуміло, вам просто потрібно вибрати діаметр згідно ваших коліс. 

А ось ширину гуми вибирайте, спираюсь на ваш стиль їзди. Чим більш жорсткі т екстремальні умови, тим більше ширина гуми.

  • MTB гума від MAXXIS для крос-кантрі має ширину 2,1-2,3 дюйми.
  • Для трейлу ширина стартує від 2,4 дюйми
  • Прогулянкові поїздки до 2,1 дюйма


І наостанок - малюнок протектора 

Протектор покришок Maxxis


Коли вже визначилися зі всіма кроками вище, можна переходити до фіналу - обирати малюнок протектору з тих покришок, що пройшли попередні кроки фільтрації. 

Логіка підбору малюнку протектора така:

  • невеликий та густий протектор - якщо плануються тверді покриття
  • великий та більш рознесений - якщо на шляху чекають корені, каміння та бруд

Зазвичай, більш щільний протектор використовується в гумі для крос-кантрі задля кращого накату. А великі та рознесені блоки має гума для трейлу, ендуро та DH.


Докладніше про каркас покришки


Розглянемо детальніше типи каркасів покришок Maxxis. Що таке каркас? Це - основа покришки, на яку наносяться гумові шари. Показник TPI (Threads Per Inches) виражає число нейлонових ниток на один дюйм покришки. 

MAXXIS використовують 2 базові показники:

  • 120 TPI - нитки тонше а, їх плетіння щільніше - вважаються більш еластичними, але й не такими витривалими. Оптимально для крос-кантрі та лайтових трейлів.
  • 60 TPI - використовуються товсті нитки з меншою щільністю. Такий каркас є доволі жорстким та міцним, що робить його оптимальним для агресивного катання.

Типи каркасу покришок MAXXIS


Також використовують подвійні версії цих каркасів, DOUBLE DOWN та DH, про які вже була мова вижче. 

При виборі каркасу орієнтуйтеся на те, що чим більше число TPI, тим мʼякше каркас. 
 

Що потрібно знати про компаунди MAXXIS


Компаунд - зовнішній шар гуми, який напряму відповідає за зчеплення. Чим більше типів гуми використовується в компаунді, тим краще властивості покришки відносно накату та керованості.

Наприклад потрійні компаунди 3C від MAXXIS будуть мати перевагу на подвійним та тим паче одинарними. Але й варто памʼятати, що ціна покришок з компаундом 3C буде вищою.

  • Якщо вам потрібно максимум зчеплення та накату для перегонів, тоді варто надати перевагу компаунду 3C
  • Для звичайних прогулянкових поїздок можна використовувати простіші подвійний та одинарні версії. Це буде недорога гума на кожен день.


EXO - захист від проколів

Захист від проколів покришок MAXXIS


Майже усі покришки актуальної лінійки отримали захист боковин EXO. Це додатковий шар гуми, який робить покришки стійкішими до додаткових порізів. А це дуже важливо під час поїздок у горах, де можна легко зіпсувати гуму через гострі грані камінь.

В асортименті нашого магазину ви можете знайти весь актуальний модельний ряд гуми. А якщо у вас виникнуть питання з підбору, то ви можете сміливо звертатися за консультацією до наших спеціалістів.

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram