Нові BIG.NINE та BIG.SEVEN | MERIDA 2026
Для багатьох велосипедистів захоплення велосипедом починалось саме з хардтейла – гірського велосипеда з жорсткою рамою та амортизаційною вилкою попереду. І це не дивно, бо саме вони є найпопулярнішими велосипедами у світі з декількох причин:
- Комфорт: ви можете поїхати на ньому всюди. Асфальт чи бездоріжжя – хардтейлу не принципово де їхати. Всюди буде комфорт та прийнятна легкість ходу.
- Зручність та зрозумілість: широке пряме кермо, широкі покришки, витривала трансмісія – все це робить їх міцними та невибагливими.
- Багадозадачність: встановити багажник для міста чи дальніх поїздок? Ніяких проблем, для цього є всі кріплення.
Саме такими є велосипеди серії BIG.NINE та його молодший брат BIG.SEVEN від MERIDA. Ці велосипеди – основа лінійки гірських велосипедів MERIDA. Вони пропонують варіанти на будь-який бюджет завдяки використанню різних технологій рам та моделей з різними компонентами.
У 2026 модельному році виробник повністю переробить ці велосипеди, щоб надати їм сучасну MTB геометрію, але при цьому не втрачати в комфорті та універсальності цих велосипедів.
Технологія рам TECHNO FORMING: максимальна ефективність
TFS розшифровується як Techno Forming System, де складні профілі з алюмінієвих труб створюються за допомогою механічного формування.
На відміну від гідроформінгу, це дозволяє створювати різноманітні форми, змінювати товщину стінок труб рами, але без використання складніших технологічних процесів. Ця технологія використовується в алюмінієвих рамах LITE, які є основою для BIG.NINE та BIG.SEVEN.
“Під час розробки оновлених BIG.NINE та BIG.SEVEN я зосередився на тому, щоб створити велосипед для кожного. Для новачків сучасна геометрія гірських велосипедів, а також вилка зі збільшеним ходом забезпечить кращий контроль та впевненість на спусках. Також ми сфокусувалися на якісних і надійних компонентах, бо знаємо, що на цих велосипедах будуть їздити мільйони людей по всьому світу. В результаті ми отримали надійні моделі з сучасними рішеннями, але при цьому дуже універсальні”,
– STEPHAN SEITZ PRODUCT MANAGER
Розміри компонентів залежать від розміру рами
Залежно від розміру рами велосипеда, змінюються і розміри таких компонентів, як винос, шатуни, підсідельний штир та кермо. Це дуже важливо, щоб велосипедисти з різним зростом почували себе максимально комфортно у різних ситуаціях. Досвід MERIDA показав, що недостатньо просто змінити розмір рами, при цьому залишити статичними розміри керма, шатунів тощо. Компоненти мають змінюватися разом із рамою для максимальної ергономіки.
Продумана розмірна сітка – простіший вибір
В оновленому модельному ряді MERIDA спростили розмірну сітку. Тепер у 29 колесах доступний тільки розмір S і більші (S, M, L, XL, XXL), а всі менші розміри будуть комплектуватися колесами 27,5 (XXS,XS,S). Така градація закриває діапазон розмірів від XXS до XXL.
УНІВЕРСАЛЬНІ ВЕЛОСИПЕДИ ДЛЯ КОЖНОГО ВЕЛОСИПЕДИСТА
Велосипеди BIG.NINE та BIG.SEVEN TFS – це універсальне рішення для всіх велосипедистів. Позашляхові мандри, поїздки парками та в місті, на роботу або на навчання – ці велосипеди готові до всього.
Оновлена лінійка повністю про впевнене керування на асфальті чи ґрунті. Вони мають все щоб поїздки всіма покриттями були максимально веселими та безпечними.
Зміни в геометрії та ході підвіски
MERIDA взяли за основу прогресивну геометрію, яку вперше застосували в серії LITE та CF, орієнтованих на продуктивність. Але дещо змінили її, щоб вона була зручною та адаптованою для широкого кола велосипедистів.
Хід вилки було збільшено до 120 мм на всіх моделях (крім BIG.NINE 15) для комфортної їзди по бездоріжжю. А ще був зменшений кут нахилу рульової колонки на 2º до 68º, щоб забезпечити стабільну їзду на спусках.
Кут нахилу сидіння було збільшено до 75º, щоб забезпечити більш зручну посадку.
Офсет рами було збільшено для всіх розмірів, щоб забезпечити стабільніше керування, не роблячи посадку на велосипеді занадто агресивною для менш досвідчених велосипедистів.
Також прибрано кріплення під фляготримачі на підсідельній трубі. Саме тому висоту підсідельного штиря можна встановити в мінімальне положення. Це буде гарним бонусом для зручної їзди вниз та для кращого налаштування під маленький зріст.
Можливості для встановлення додаткових аксесуарів
Покращити геометрію та специфікації вдалося без шкоди для “юзабіліті” велосипедів BIG.NINE та BIG.SEVEN. Відтак, на них все ще можна встановити підніжку, крила, флягу та насос на нижню трубу.
Також виробник зосередився на зручності трансмісії, встановивши систему з однією зіркою попереду. Це рішення є простим та зрозумілим під час їзди у всіх умовах. Трансмісії від SHIMANO були встановлені на більшість моделей.
Одна модель – сім розмірів для безкомпромісного вибору
В модельному році 2026 MERIDA з’явиться новий розмір XXS для моделі BIG.SEVEN, щоб мініатюрні велосипедисти не йшли на компроміс та втрачали в комфорті, вибираючи більший розмір.
Увага до велосипедиста в оновлених моделях вийшла за межі самої тільки рами, адже довжина шатунів та підсідельних штирів змінюється для ідеальної посадки.
Використання переваг сучасної геометрії також вимагає сучаснішого набору кермо+винос. Тому нові моделі перейшли на 50-міліметрові виноси та кермо, шириною від 700 до 760 мм залежно від ростовки.
Нові моделі незабаром надійдуть у продаж у нашому магазині. Також ви можете зв'язатися з нашими менеджерами для оформлення замовлення та уточнення ціни!