Merida SILEX 400 2024 | Огляд оновленої моделі!
І хоча в MERIDA добре знають приказку "Працює? Не чіпай!", вони все ж таки кинули виклик собі. Та наважилися переробити одну з своїх найпопулярніших велосипедів - SILEX
Що це звір такий, новий MERIDA SILEX 400?
В цьому огляді на прикладі велосипеда MERIDA SILEX 400, ми не тільки розкажемо, а ще й практично покажемо, що саме змінилося. А змінилося дійсно багато: від самого призначення велосипеда до важливих технічних особливостей.
Дуже цікаво, що у 2023 році новий SILEX вже пройшов випробування гонками та привіз свого гонщика на перше місце у гревел гонці. Тож SILEX нового покоління - це не просто гревел, а справжня машина для перегонів, який за зовнішністю доволі сильно нагадує MERIDA Scultura.
Якщо порівняти старий та новий SILEX, то можна побачити суттєві зміни:
- Дуали встановлені "по-гоночному", тобто дивляться не вверх, а вперед. Це дає більше аеродинаміки.
- Коротший рульовий стакан робить кермо нижче відносно сидіння, а це дає спортивну посадку
Але магія полягає в тому, що попри ці зміни новий SILEX став набагато стабільнішим та керованішим на бездоріжжі! І все через суттєві зміни в геометрії велосипеда.
Рама та вилка: нова геометрія, більші зазори
Оновлена геометрія рами зробила велосипед на голову стабільнішим на бездоріжжі. Зміни торкнулися бази велосипеда, та куту нахилу рульового стакану.
В розмірі М база нового SILEX 400 становить 1082 мм, а це на 22 мм більше, ніж у старої моделі. Довша база дає більшу стабільність керування на позашляховик спусках.
Подовжити базу велосипеда вдалося за рахунок зменшення куту нахилу рульового стакану. Цей показник зменшився з шосейно-гравійних 71 градуса до цілком гірських 69,5. Тож стабільність і керованість новий SILEX буде мати на рівні хардтейлів для крос-кантрі минулих поколінь.
Знижені та зігнуті нижні пірʼя також вносять декілька покращень у технічні якості нових SILEX. По-перше, це дійсно великі зазори під покришки. В стоку на велосипеді встановлені покришки шириною 45 мм, та ще залишається великий запас!
Також збільшилися зазори і для встановлення більших передніх зірок - раптом ви захочете більше швидкості на асфальті.
Бонок на рамі та вилці насверлили від душі. Тож після зруби на бездоріжжі, ви можете встановити всі необхідні сумки та поїхати в похід.
- Верхні та нижні бонки на верхній трубі
- Пʼять бонок у внутрішньому трикутнику рами
- Також є бонки над кареткою під ремкомлект
- На вилці по три бонки з кожного боку
Тож новий SILEX 400 відкриває для вас безмежні можливості для байкпакінгу!
На рамі майже не видно тросів та гідроліній, а все через сучасну систему внутрішньої проводки. Її особливість в тому, що з керма троси проходять не через винос, а через підшипник. Це дає можливість встановлювати винос будь-якої довжини. А ще троси не будуть терти сумки, які ви скоріше за все захочете встановити.
Колеса
Перша та найголовніша особливість, колеса тепер офіційно готові під безкамерку. Адже зібрані на якісних безкамерних ободах та покришках Maxxis Rambler
Тепер при переході на безкамерку ви не будете мати жодних проблем, що могло траплятися із SILEX попередніх років.
Втулки Novatec також тримають марку якості. По перше вони дуже надійні, а ще доволі практичні та ремонтопригодні.
Попереду встановлений ротор 180 мм - поки ще нове оновлення для гравійників, хоча незабаром і це стане стандартом. Позаду, як і раніше, залишили ротор 160 мм.
І звісно ж, колеса на вісях 12 мм спереду та ззаду. Дуже зручно, що для відкручування коліс MERIDA передбачили власний ключ, який тримається на магніті. При бажанні його можна зняти або залишити в колесі.
Яка максимально широка покришка встане на SILEX 400?
Мабуть, це найпопулярніше питання щодо більшості гравійних велосипедів. Тож ми не полінувалися, пішли у майстерню та спробували встановити на новий SILEX MTB гуму 29х2.1. І результат нас відверто вразив. Тільки подивіться на це:
Покришки не те що влізли, а ще й залишилися достатньо місця. Тож можна не боятися пошкодити фарбу на рамі та вилці, якщо трохи вмажетесь у бруд! Також ми встановили і задню покришку, і там все виявилося більше ніж добре.
Якщо ви давно мріяли про гравійник-найнер, то він перед вами! Ви можете без проблем встановити позашляхову гуму до 55 мм. Але за таку ширину доведеться пожертвувати накатом та швидкістю. Тож вибір буде виключно за вами!
Обладнання
Оновлений SILEX 400 отримав компоненти Shimano GRX 400, з таким розрахунком:
- Система шатунів з двома зірками 46-30
- Позаду касета на 10 швидкостей на 11-36
Як і завжди, хочемо відзначити дуже зручні дуали. Тримаючись за них ,ви не будете втомлюватися ані під час довгих асфальтових марафонів, ані перетинаючи сурові ділянки бездоріжжя.
Тепер ніякої тряски ланцюга на бездоріжжі, адже задній перемикач Shimano GRX 400 обладнаний муфтою Shadow Plus. Ви можете вмикати та вимикати підвищену жорсткість лапки.
Для чого варто розглядати новий MERIDA SILEX 400?
Ми точно впевнені, що оновлений MERIDA SILEX 400 як і вся лінійка точно матимуть свою армію прихильників. Велосипед підійде буквально для всього, що повʼязано з пригодами та не тільки:
- Позашляхові заруби з друзями
- Мандри зі всім необхідним спорядженням
- Звичайні щоденні виїзди по місту
Переходьте до нас в каталог та дивіться детальніше на SILEX 400 та всі інші моделі лінійки. А також чекаємо на вас на нашому Youtube каналі, де ми шукаємо для вас все найцікавіше з нашого асортименту.