Marin Nicasio+ це той же хромолевий велосипед зі зручною посадкою і витривалою рамою, що і Nicasio, але з ще більшим акцентом на комфорт і прохідність. Широкі колеса зі швидкими сліковими покришками 650Bx47мм мають практично той же зовнішній радіус, що і 700С, але вони набагато м'якше за рахунок великого обсягу повітря і мають кращу прохідність, адже у них більше пляма контакту з дорогою. А трансмісія 1х не тільки простіше у використанні, але і дозволяє поліпшити прохідність велосипеда за рахунок збільшеного кліренсу.
Рама зроблена з хром-молібденової сталі Series 1 марки 4130. Завдяки подвійному баттингу труб вдалося досягти оптимального вагового показника без шкоди міцності. Ригідна вилка також зроблена зі сталі 4130 CrMo. Хром-молібден практично не схильний до корозії, він легше і набагато міцніше звичайної сталі та здатний витримувати колосальні навантаження, а також він не такий жорсткий, як алюміній, що дозволяє рамі та вилці максимально поглинати вібрацію від дороги. Пера зроблені досить короткими, для додання велосипеду динаміки при розгоні та їзді в гору. Фреймсет підтримує встановлення покришок до 700Cx40 мм або 650Bx47 мм. Завдяки комфортній геометрії рами велосипедист може проводити в сідлі багато часу і не втомлюватися, що дуже важливо при повсякденній їзді і туристичних заїздах. Нижні кінці керма розгорнуті назовні на 12 градусів, це покращує ергономіку нижнього хвата і надає більше простору для закріплення нарульной сумки. Також є кріплення під передній і задній багажники, повнорозмірні крила і безліч кріплень під фляги, насос та інші аксесуари.
Колеса зібрані на втулках з кованого алюмінію і міцних подвійних алюмінієвих ободах з внутрішньої шириною 25 мм. Взуті колеса в широкі слікові покришки WTB Horizon 650Bx47мм з відмінним зчепленням в будь-яку погоду. Надійні дискові механічні гальма Tektro Road працюють в будь-яких умовах, а високий рівень ремонтопридатності забезпечує їм довгий період експлуатації. Перемикання передач здійснюється за допомогою трансмісії microSHIFT Advent з ергономічними ручками. Задній перемикач має жорстку пружину і фрикційну муфту, завдяки чому значно зменшується розгойдування ланцюга. Попереду велосипед має 1 зірку на 42 зуба, а ззаду 9-шв касету на 11-46 зубів, що дозволяє підібрати необхідну передачу як для їзди по рівному асфальту, так і по горбистих ґрунтах.
Супер комфортний Marin Nicasio+ можна завантажити туристичними сумками і відправитися в тривалу подорож у пошуках пригод, а можна використовувати його як велосипед на кожен день, для комфортного і швидкого переміщення по міських вулицях і сільськими дорогами. Яким би не був сценарій його використання, йому він під силу!
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару
Tldr:
+ широкие колеса 650b
+ практичная трансмиссия
+ геометрия рамы
+ цена
+ внешний вид
- Тормоза
- Вес
До этого у меня был бюджетный горный велосипед kellys и очень быстрый и жесткий городской scott sub 20. И от первого я всегда хотел больше динамики, а от второго больше комфорта на плохих дорогах. Эти два вектора отлично сошлись в nicasio plus.
На украинском рынке почему-то слабо представлены гравийники на 650b/27.5 колесах. А за эти деньги аналогов просто нет. Для невысокого райдера (1,72), как по мне это самое то. Для комфорта нужны широкие покрышки, а если поставить их на 28й обод то получается найнер, рядом с которым я всегда себя чувствовал некомфортно. На данном велосипеде стоят хорошие покрышки wtb 650х47. Это прям точное попадание в мои потребности. Динамичная езда по плохому асфальту в городе с уходом в лесные грунтовки. На сыпучке и в грязи конечно приходится быть осторожным, но я ведь не в гонках участвую, можно и лишний раз нажать на тормоза.
Кстати, насчет тормозов. Они плохие. Мои предыдущие велосипеды были на ободных тормозах, и работали намного лучше. В этом аспекте чувствуется вся бюджетность этой модели. Попробую еще с другими колодками, но это прям разочарование.
Зато совсем другие впечатления оставила трансмиссия. Передачи подобраны идеально для НЕ соревновательной езды. 42 на 11-46 это прям огонь. Уже и в горки забирался и быстро с них спускался. Всего хватало. После 3х9, 1х9 просто праздник. Стало тяжело крутить, увеличиваешь звезду, стало легко уменьшаешь. Для людей строго следящих за каденсом шаги передач наверное будут великоваты. Для всех остальных это просто идеально.
Многих смущает microshift. И я могу понять почему. Дуалы выглядят устрашающе. Но при этом они просто работают. Без всяких вопросов и скидок на цену. Тормозные ручки тормозят, переключатель хорошо переключает передачи. Спасибо marin, что сделали такую удобною транмиссию на бюджетном велосипеде.
И последнее о чем хотелось сказать, это рама. Она стальная, что прибавляет комфорта. Но она тяжелая, что снижает динамику. После жесткого алюминиевого scott этот велосипед показался немного вязким. Правда при первом же съезде с бордюра я про это забыл. Широкие покрышки + сталь сделали свое дело. Геометрия довольно динамичная. Короткий задний треугольник и довольно острый угол вилки делают велосипед очень маневренным. Т.е. это именно что гравийник а не туринг. Динамика и маневренность против дополнительного комфорта и устойчивости.
Еще это велосипед на эксцентриках, вместо осей, и колеса не под бескамерку. Для кого-то это серьезные недостатки, но не для меня.
В итоге, если вы не сильно высокий, не участвуете в гонках, часто ездите по городу и за городом и ваш бюджет ближе к 20к чем к 30к+, то лучше велосипеда на украинском рынке я найти не смог.
1) трансмиссия microshift advent справляется лучше Shimano Sora?
2) правда, что стоят trp spyre? На разных картинках по-разному, но на сайте ваших коллег из veliki.com.ua спайры
1. Однозначного ответа нет на этот вопрос, что лучше
2. Тормоза установлены Tektro Mira
1) Сколько лет гарантии на раму?
2) Сколько бонок на вилке? 54 рама. (на разных фото по разному. Где то 1 где то 2)
3) Петух съемный?
4) На какой байк станут шире колеса, на Marin Nicasio или на Fuji JARI 2.5?
1. 5 лет
2. В данном случае 1
3. Нет
4. Nicasio