Новинки від CYCLONE: GSX та GTX
Велосезон незабаром почне набирати своїх обертів, тож саме час до нього готуватися! Ось бренд Cyclone підготувався добряче, та викатив свої оновлені гравійники - Cyclone GTX та GSX!
Cyclone - це відомий український бренд, під яким випускаються якісні велосипеди, одні з найкращих за співвідношенням ціни та якості. Велосипеди збираються на рамах та обладнанні, які не поступаються, а в багатьох випадках випереджають зарубіжних конкурентів.
Тож якщо ви давно хотіли якісний гравійник зі збалансованими комплектуючими, то цей огляд спеціально для вас! Познайомимося поближче з новинками та розповімо про всі їх особливості.
Як і у попередніх роках, на вас чекатимуть дві моделі:
- Cyclone GTX — має бюджетну комплектацію та відповідно доступнішу ціну.
- Cyclone GSX — модель на якісніших комплектуючих, яка задовольнить вибагливіших велосипедистів.
Відмінності між цими двома гравійниками можуть бути малопомітними для початківців, проте для "бувалих воїнів" різниця є та на нашу думку досить суттєва.
Рама
Почнемо з того, що на обох велосипедах буде ідентичним. Рами обох циклонів виготовлені з алюмінію 6061 - старий добрий матеріал, надійний та довговічний. Не обійшлось і без полірування та їх подвійного обварювання. Перше додає рамі охайності, а друге - підвищує надійність зʼєднаннь. Шви нікуди не поділись, проте виглядають естетичніше і не так кидаються в око.
Подвійний баттинг задля зниження ваги також використовується, як і на рамах від більш "розкручених" зарубіжних брендів. Одразу зауважимо, що кермовий стакан має сучасну конусну форму, хоч і ззовні таким не здається.
А ось що дійсно дуже неочікувано, так це реалізація внутрішнього проведення тросів. Та вона тут повноцінна, зараз так роблять більшість світових брендів. Від керма троси та гідроліннії одразу потрапляють у спеціальний порт на виносі, і далі розходяться по гальмах та перемикачах. Саме ця особливість ставить нові Cyclone в один ряд з велосипедами світових брендів.
Внутрішня проводка виконує одночасно декілька функцій:
- Естетичність. Троси та гідролінії не будуть забирати раму чи вилку.
- Практичність. Перед кермом тепер нічого не стирчить, а отже буде зручно встановити будь-які сумки.
Але проводка не повністю внутрішня, троси виходять с кареточного вузла рами, що полегшує доступ до них під час обслуговування.
Обидва велосипеда на вісях. На обох моделях позаду встановлена вісь 12 мм. А ось передня вісь у GSX вже йде 15 мм, тоді як у GTX залишається вісь 12 мм.
На рамі та вилці обох моделях є всі необхідні кріплення під сумки, багажники та додаткові аксесуари. Можна обладнати велосипеди як байкпакінгом, так і класичними багажниками.
Для захисту від дощу можна встановлювати повнорозмірні крила, для яких також є спеціальні кріплення. На рамі ви знайдете стандартні дві пари бонок під насоси та флягу. А також бонки на верхній трубі для сумки, та на нижній для ремкомплекту.
Колеса
Колеса та покришки в обох моделях також встановлені однакові. Дехто дуже активно критикував старі моделі за досить навʼязливі написи на колесах. Проте вони несли практичний сенс, бо були світловідбивними.
У нових моделях на колесах також є написи, однак тепер вони роблять зовнішність велосипеда дійсно цікавою і також є світловідбивними. Покришки встановлені WTB Resolute розміром 700х42 мм. На рамі та вилці передбачені досить великі зазори, щоб встановити гуму на 2-3 мм ширше.
Покришки мають позначку Tubeless Ready, тож ви можете перейти на безкамерку, щоб скинути зайвих 200 грамів ваги та покращити ходові якості. Зробити це можна прямо в нашій веломайстерні одразу після купівлі.
Вилки
Ось тут байки вже мають суттєві відмінності:
- GTX - дві бонки та вісь 12 мм
- Дорожчий GSX має вісь 15 мм, три бонки на кожному боці та більш надійну конструкцію.
Вилка GSX виготовлена з японського карбону TORAYCA, що має щільнішу та витриваліше структуру. Також вона має більші зазори, а отже ви можете встановити відчутно ширшу гуму.
Обладнання: гальма і трансмісія
Саме на цьому моменті починаються максимально відчутні зміни. Старшу модель обладнано комплектуючими Shimano GRX 400.
- Позаду встановлена касета на 10 швидкостей та з розрахунком 11-36Т
- Спереду встановлені шатуни Prowheel на 2 зірки 46-30 під каретку із зовнішніми підшипниками.
Завдяки такій комбінації можна довго та ефективно їздити асфальтом, а також мати всі необхідні передаче для бездоріжжя.
І звісно GSX отримав гідравлічні гальма GRX 400 та ротори на 160 мм. Хто вже знайомий з дуалами серії GRX, той точно скаже що вони дуже зручні. Від них не болять руки навіть після довгих поїздок.
А ось комплектація молодшої моделі вже дещо простіша, аби зробити велосипед доступнішим. За перемикання тут відповідають дуали та перемикачі Microshift Advent X на 10 швидкостей.
- Касета із зірками 11-48 забезпечить максимумом передач для подолання позашляхових підйомів
- Одна передня зірка на 40 зубів із такою касетою цілком буде зручною, і перемикатися зайвий раз не потрібно.
Шатуни встановлені також Prowheel і також на зовнішніх підшипниках, як і в старшої моделі.
Також на GTX встановлені доволі популярні на сьогодні гідромеханічні гальма PRO A8000. На перший погляд це проста механіка, але дає можливість відчути переваги гідравліки. А саме автоматичний підвод колодок та рівномірне стискання ротора з обох боків.
Cyclone GTX та GSX випускаються у трьох кольорових рішеннях:
- Матовий графіт
- Сірий металік
- Та доволі оригінальний фіолетовий металік
Подивитися всі моделі та детальні характеристики ви можете в нашому каталозі. Також не забувайте відвідувати наш YouTube, бо там багато цікавих оглядів та іншої корисної інформації.