Новинки від CYCLONE: GSX та GTX

Велосезон незабаром почне набирати своїх обертів, тож саме час до нього готуватися! Ось бренд Cyclone підготувався добряче, та викатив свої оновлені гравійники - Cyclone GTX та GSX!

Cyclone

Cyclone - це відомий український бренд, під яким випускаються якісні велосипеди, одні з найкращих за співвідношенням ціни та якості. Велосипеди збираються на рамах та обладнанні, які не поступаються, а в багатьох випадках випереджають зарубіжних конкурентів.

Тож якщо ви давно хотіли якісний гравійник зі збалансованими комплектуючими, то цей огляд спеціально для вас! Познайомимося поближче з новинками та розповімо про всі їх особливості.


Як і у попередніх роках, на вас чекатимуть дві моделі:

  • Cyclone GTX — має бюджетну комплектацію та відповідно доступнішу ціну.
  • Cyclone GSX — модель на якісніших комплектуючих, яка задовольнить вибагливіших велосипедистів.


Відмінності між цими двома гравійниками можуть бути малопомітними для початківців, проте для "бувалих воїнів" різниця є та на нашу думку досить суттєва.

Рама 

 Рама гравійних велосипедів Cyclone


Почнемо з того, що на обох велосипедах буде ідентичним. Рами обох циклонів виготовлені з алюмінію 6061 - старий добрий матеріал, надійний та довговічний. Не обійшлось і без полірування та їх подвійного обварювання. Перше додає рамі охайності, а друге - підвищує надійність зʼєднаннь. Шви нікуди не поділись, проте виглядають естетичніше і не так кидаються в око.

Рама з подвійним баттингом


Подвійний баттинг задля зниження ваги також використовується, як і на рамах від більш "розкручених" зарубіжних брендів. Одразу зауважимо, що кермовий стакан має сучасну конусну форму, хоч і ззовні таким не здається. 

Внутрішня проводка тросів

А ось що дійсно дуже неочікувано, так це реалізація внутрішнього проведення тросів. Та вона тут повноцінна, зараз так роблять більшість світових брендів. Від керма троси та гідроліннії одразу потрапляють у спеціальний порт на виносі, і далі розходяться по гальмах та перемикачах. Саме ця особливість ставить нові Cyclone в один ряд з велосипедами світових брендів.

Внутрішня проводка виконує одночасно декілька функцій:

  • Естетичність. Троси та гідролінії не будуть забирати раму чи вилку.
  • Практичність. Перед кермом тепер нічого не стирчить, а отже буде зручно встановити будь-які сумки.


Але проводка не повністю внутрішня, троси виходять с кареточного вузла рами, що полегшує доступ до них під час обслуговування.

Внутрішня проводка
Обидва велосипеда на вісях. На обох моделях позаду встановлена вісь 12 мм. А ось передня вісь у GSX вже йде 15 мм, тоді як у GTX залишається вісь 12 мм.

Колеса на вісях 12 та 15 мм
На рамі та вилці обох моделях є всі необхідні кріплення під сумки, багажники та додаткові аксесуари. Можна обладнати велосипеди як байкпакінгом, так і класичними багажниками.

Бонки для встановлення сумок
Для захисту від дощу можна встановлювати повнорозмірні крила, для яких також є спеціальні кріплення. На рамі ви знайдете стандартні дві пари бонок під насоси та флягу. А також бонки на верхній трубі для сумки, та на нижній для ремкомплекту.

Колеса


Колеса та покришки в обох моделях також встановлені однакові. Дехто дуже активно критикував старі моделі за досить навʼязливі написи на колесах. Проте вони несли практичний сенс, бо були світловідбивними.

Колеса Cyclone GTX та GSX


У нових моделях на колесах також є написи, однак тепер вони роблять зовнішність велосипеда дійсно цікавою і також є світловідбивними. Покришки встановлені WTB Resolute розміром 700х42 мм. На рамі та вилці передбачені досить великі зазори, щоб встановити гуму на 2-3 мм ширше.

Покришки WTB
Покришки мають позначку Tubeless Ready, тож ви можете перейти на безкамерку, щоб скинути зайвих 200 грамів ваги та покращити ходові якості. Зробити це можна прямо в нашій веломайстерні одразу після купівлі.


Вилки

Вилка Cyclone GSX
Ось тут байки вже мають суттєві відмінності:

  • GTX - дві бонки та вісь 12 мм
  • Дорожчий GSX має вісь 15 мм, три бонки на кожному боці та більш надійну конструкцію.

Зазори у вилках Cyclone

Вилка GSX виготовлена з японського карбону TORAYCA, що має щільнішу та витриваліше структуру. Також вона має більші зазори, а отже ви можете встановити відчутно ширшу гуму.


Обладнання: гальма і трансмісія


Саме на цьому моменті починаються максимально відчутні зміни. Старшу модель обладнано комплектуючими Shimano GRX 400.


Перемикання Cyclone GSX

  • Позаду встановлена касета на 10 швидкостей та з розрахунком 11-36Т
  • Спереду встановлені шатуни Prowheel на 2 зірки 46-30 під каретку із зовнішніми підшипниками.

Завдяки такій комбінації можна довго та ефективно їздити асфальтом, а також мати всі необхідні передаче для бездоріжжя.

Шатуни Cyclone GSX


І звісно GSX отримав гідравлічні гальма GRX 400 та ротори на 160 мм. Хто вже знайомий з дуалами серії GRX, той точно скаже що вони дуже зручні. Від них не болять руки навіть після довгих поїздок.

Гальма Cyclone GSX
А ось комплектація молодшої моделі вже дещо простіша, аби зробити велосипед доступнішим. За перемикання тут відповідають дуали та перемикачі Microshift Advent X на 10 швидкостей.

 Перемикання Cyclone GTX

  • Касета із зірками 11-48 забезпечить максимумом передач для подолання позашляхових підйомів
  • Одна передня зірка на 40 зубів із такою касетою цілком буде зручною, і перемикатися зайвий раз не потрібно.


Шатуни встановлені також Prowheel і також на зовнішніх підшипниках, як і  в старшої моделі.

Гальма Cyclone GTX


Також на GTX встановлені доволі популярні на сьогодні гідромеханічні гальма PRO A8000. На перший погляд це проста механіка, але дає можливість відчути переваги гідравліки. А саме автоматичний підвод колодок та рівномірне стискання ротора з обох боків.

Кольори Cyclone GTX та GSX


Cyclone GTX та GSX випускаються у трьох кольорових рішеннях:

  • Матовий графіт
  • Сірий металік
  • Та доволі оригінальний фіолетовий металік


Подивитися всі моделі та детальні характеристики ви можете в нашому каталозі. Також не забувайте відвідувати наш YouTube, бо там багато цікавих оглядів та іншої корисної інформації.

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram