Порівняння Cyclone ALX та SLX 2024
Вітаємо! У цьому огляді хочемо розповісти про два цікавих, та не дуже дорогих гірських велосипеда середнього рівня. Велосипеди Cyclone вже декілька років поспіль дивують нас своєю якістю та водночас доступністю.
Й мова піде про велосипеди Cyclone SLX та Cyclone ALX — дві оновлених моделі, які дають максимум якості та надійні компоненти за цілком розумну ціну.
SLX та ALX — для чого вони та чим відрізняються?
Отже, ці дві новинки було спеціально розроблено для активної їзди поза асфальтом і не тільки:
- Довгі та зручні поїздки бездоріжжям
- Трейли та спуски
- Тренування на МТБ трасах
- Звичайні поїздки містом і парках
Як бачите, сфери застосування цих двох байків дійсно широкі та вони дуже схожі. Проте вони мають відмінності (і не тільки в ціні), які роблять їх більш адаптованими до певних завдань з цього списку. Тож подивимося на них детальніше.
Рама — спільна для обох
Обидва велосипеди зібрані на рамі з алюмінію 6061 — практичний сплав, який дає необхідну міцність, нормальну вагу та не коштує надто дорого. Шви на рамі не поліровані, проте виглядають охайно майже всюди — все через особливу німецьку технологію зварювання.
У огляді-порівнянні гравійників ми підкреслили, що гравійні велосипеди Cyclone мають досить вдалу реалізацію внутрішнього проведення. У МТБ цей момент реалізований не так красиво, проте на практиці це ніяк не погіршує досвід користування.
Кут кермового стакану — 68 градусів. Це щось середнє між агресивною трейловою геометрією, але й не застарілі 69 градусів, які раніше були в моді на кантрійниках. Тож ці велосипеди дадуть можливість впевнено їхати спуски, і при цьому досить легко штурмувати затяжні підйоми. Однозначно плюс виробнику за те, що слідкує за сучасними тенденціями!
Кут підсідельної труби 74 градуси дає не дуже агресивну та зручну посадку. А це робить велосипеди вдалим вибором на кожен день. Під флягу на рамі встановлено цілих три бонки — для зручного регулювання положення тримача по висоті.
Вилка X-Fusion
Якщо ви ніколи не чули про цей бренд, то за якістю вилки цього виробника можна порівняти з Manitou. Це не супер топовий бренд, проте дає гарну робочу конструкцію за приємну ціну. На обох моделях встановлена одна модель вилки, вона повітряна та має хід 100 мм. Є регулювання відскоку та локауту, що допоможе індивідуально налаштувати вилку під себе.
Вилка розрахована під втулку Boost та вісь 15 мм, отже має "дорослу" конструкцію, що дозволить активно використовувати її на спусках.
Колеса, готові під безкамерку
Колеса на обох моделях дуже схожі. Ободи готові використовуватися безкамерно, що дасть зробити легкий апгрейд одразу після купівлі. Проте покришки Maxxis Rekon все ж таки доведеться замінити, якщо плануєте безкамерку. Ширина покришок 2,4 дюйма та доволі агресивний протектор дасть впевнене зчеплення навіть на швидкісних віражах.
Втулки BOOST зібрані на промислових вальницях, суттєво зменшують період обслуговування та мають гарний накат. Не зекономили на барабані Microspline у моделі SLX — це дало можливість встановити касету з мінімальною зіркою 10 зубів. А ось ALX отримав звичайний HG барабан під мінімальну зірку 11 зубів.
Трансмісія — ось де відмінності
Тепер поговоримо про відмінності, а одна з них — це касета на 12 швидкостей на моделі SLX. У той час, як на ALX маємо 11 швидкостей.
На SLX встановлена система для перегонів середнього рівня Shimano Deore. Касета на 12 передач з діапазоном 10-51 зірок дасть максимум передач для складних МТБ-трас з великими перепадами висот. Касета має витривалу конструкцію HyperDrive, тож її не доведеться міняти кожен сезон.
На обох моделях встановлена система шатунів Prowheel з однією зіркою та має порожнисту вісь. Так, це зроблено задля зменшення ціни, проте якість ці шатуни мають гідну, суттєво вище ніж декілька років тому.
Гальма
Гальма на моделі SLX — це Shimano MT-501, тоді як ALX отримав простішу систему Shimano MT-200. Різниця між ними буде відчутною перш за все у точності, Shimano MT-501 дають можливість краще керувати гальмівним зусиллям та в цілому є більш чуттєвими до натискання. Ротори 180 мм попереду та 160 позаду — це вже золотий стандарт у велосипедах для крос-кантрі.
Який з двох велосипедів вибрати саме вам?
Отже, різниця між цими двома байками полягає у таких аспектах:
- Трансмісія — Cyclone SLX має більш спортивну систему перемикання
- Гальма — на моделі SLX вони потужніші та технологічніші
Ці відмінності говорять про те, що ALX розрахований більше на спокійні, але тривалі поїздки. А у той час, як SLX пропонує випробувати себе на складніших трасах та навіть взяти участь у любительських перегонах. Тож що саме вибрати — залежить виключно від цілей, які ви ставите перед собою та вашим майбутнім велосипедом!