Захист від проколів та технології MAXXIS

Бренд MAXXIS відомий своїм широким асортиментом покришок для райдерів всіх рівнів та стилів. Ви можете вибрати відповідні покришки за будь-якими параметрами:

 

  • Ширина
  • Тип протектора
  • Компаунд (кількість шарів та жорсткість гуми)

 

Про всі ці параметри ми розповідали у статтях: MTB покришки MAXXIS: вибираємо оптимальні та MAXXIS – огляд покришок для різних велосипедів

 

В цій статті мова піде про технології базової конструкції та різноманітні версії антипрокольних шарів, які використовуються у покришках для всіх типів велосипедів. Також детальніше розглянемо види компаундів для гірських шин.

 

Типи базових конструкцій покришок MAXXIS

 

Базова конструкція всіх покришок складається з типу борту (BEAD) (складаний чи нескладаний) та кількості каркасів з ниток (CASING). Від цих параметрів залежатимуть ключові властивості покришки:

 

  • Вага
  • Тип і стиль їзди

 

Розберемося детальніше у цих двох параметрах.

 

BEAD – борт покришки

BEAD – борт покришки


Борт покришки – це частина, якою вона фіксується на ободі. MAXXIS використовують три види

 

  • Wire – сталевий дріт
  • Foldable – складаний арамідний дріт
  • Carbon Fiber Bead – карбоновий складаний дріт

 

Wire Bead

 

Жорсткий металевий дріт розповсюджений здебільшого на покришках початкового рівня для міських, гірських та шосейних велосипедів. Такий борт неможливо скласти, тому покришка транспортується у своєму стандартному вигляді. Використовується як матеріал у тих випадках, коли потрібна максимальна міцність, а транспортабельність не є фактором.

 

Foldable Bead

 

Складані борти також добре фіксують шину на ободі, як і металеві, але мають меншу вагу та їх легко транспортувати, бо покришка легко складається. Борт виготовлений ​​з арамідних волокон, які є легкими та міцними водночас. Така технологія використовується в покришках для всіх велосипедів середнього та високого рівнів.

 

Carbon Fiber Bead

 

Найтехнологічніший тип борту, що використовує MAXXIS. Карбон – це гнучкий матеріал з більшою міцністю, щоб протистояти зусиллям, що діють від дорожніх шин високого тиску. Використовується на професійних шосейних шинах, де потрібна мінімальна вага та максимальна витривалість.

 

Як працює безкамерна технологія MAXXIS?

Як працює безкамерна технологія MAXXIS 


Безкамерні шини надають велосипедисту багато переваг: 

 

  • можливість працювати з нижчим тиском повітря, що покращує зчеплення; 
  • нижчий опір коченню в порівнянні з шинами камерного типу;
  • менше шансів отримати зміїний укус, оскільки немає камери.

 

Безкамерні шини позначаються літерами «TR» на боковині. Встановлюються тільки на безкамерні ободи та потребують використання безкамерного герметика для підтримки тиску. Рідкі герметики мають додаткову перевагу заклеювання невеликих проколів. 

 

Регулярно перевіряйте герметик і оновлюйте його за потреби, оскільки з часом він висихає. Рідкі герметики слід використовувати лише для безкамерних шин. Використання рідких герметиків у камерній шині Maxxis призведе до втрати гарантії.

 

TUBULAR – трубка

TUBULAR – трубка 


Трубчаста покришка на велосипеді являє собою особливий тип покришки, який відрізняється від традиційних клинчерних (з камерою) і безкамерних покришок. 

 

Основна особливість трубчастої кришки полягає в тому, що вона є єдиною конструкцією, в яку камера інтегрована всередині покришки. Це створює замкнуту конструкцію, яка потім приклеюється до обода велосипеда спеціальним клеєм або стрічкою. Використовується в деяких в шосейних професійних покришках MAXXIS, де низька вага виходить на передній план.

 

Технології захисту від проколів та каркаси MAXXIS

 

Наразі компанія використовує декілька типів захисту від проколів, які відрізняються між собою вагою та ступеню захисту.

 

TPI – щільність ниток на квадратний дюйм каркаса

TPI – щільність ниток на квадратний дюйм каркаса


Показники TPI Maxxis — це кількість ниток на дюйм одного шару каркаса покришки.

 

  • Нижчий TPI (наприклад, 60 TPI) забезпечує кращу стійкість до проколів, порізів і стирання, але важчий. 
  • Вищий TPI (наприклад, 120 TPI) краще зчіплюється з рельєфом, забезпечуючи плавну та комфортну їзду, одночасно зменшуючи вагу шини.

 

Відмінність полягає в тому, що каркаси з вищим TPI більш крихкі порівняно з каркасами з нижчим TPI.

 

SILKWORM

MAXXIS SILKWORM 


Silkworm — це ексклюзивний матеріал, використаний в корпусі окремих моделей, що підвищує стійкість до проколів і розривів. Цей захисний шар розташований під каркасом покришки.

 

ZK

MAXXIS ZK 


ZK — матеріал нового покоління для захисту від проколів, який легший, гнучкий і міцніший за попередні матеріали, такі як K2. Maxxis зазвичай використовує ZK як шар, розташований під протектором посередині шини.

 

EXO

MAXXIS EXO PROTECTION


EXO — це стійкий до порізів і стирання матеріал, який додається до бічних стінок багатьох гірських шин Maxxis і шин для гравійних велосипедів. Ця тканина є легкою та дуже гнучкою, що гарантує, що характеристики шини залишаться незмінними. Виберіть EXO Protection для підвищеної довговічності під час їзди по гравію, XC та легких трейлових трас

 

EXO+

MAXXIS EXO+ Protection


EXO+ — це варіант захисту від проколів Maxxis для середньої ефективності, який підходить для трейлового катання та легких електровелосипедів. Спочатку використовується міцний каркас 60 TPI,  далі додається шар захисту від проколів EXO на бічних стінках. 

 

Все це посилюється маленькою бутиловою вставкою навколо борта. Міцний корпус і матеріал EXO захищають від пошкоджень камінням і корінням, а бутилова вставка захищає шину від защемлення та допомагає запобігти пошкодженню обода.

 

DOUBLE DOWN (DD)

MAXXIS DOUBLE DOWN (DD)


DoubleDown (DD) — це рішення для перегонів ендуро та використання на електровелосипедах. Два шари легкого матеріалу каркасу 120 TPI поєднані з бутиловою вставкою на бічній стінці, щоб створити надзвичайно міцну шину при невеликій вазі. 

 

Шини DoubleDown дещо легші, ніж їхні аналоги з компаундом DOWNHILL, але насправді їх відрізняє різниця у «відчутті на трасі». Деякі перегонники можуть віддати перевагу їзді з високим ступенем амортизації, яку забезпечують шини з каркасом DOWNHILL.

 

DOWNHILL (DH)

MAXXIS DOWNHILL (DH) CASING


Як випливає з назви, шини Maxxis Downhill призначені для екстремального використання в будь-яких умовах: від перегонів на швидкісному спуску до їзди в байкпарку, фрірайду та електровелосипедів з великим ходом підвіски.


Шина Maxxis Downhill виготовлена ​​з двох шарів міцного каркасу 60 TPI разом із великою вставкою з бутилкаучуку, яка тягнеться від кожного борта до боковини. Бутилова вставка запобігає защемленню, захищає обід від ударів і забезпечує додаткову стійкість боковин.

 

Види компаундів MAXXIS

 

Компаунд – це зовнішній шар гуми, який відповідає за зчеплення та поведінку покришки. MAXXIS використовує декілька типів компаунду, для різних умов їзди.

 

Кількість компаундів гуми

 

Змінюючи кількість різних компонентів гумової суміші, інженери можуть зробити дві однакові на вигляд шини, які мають абсолютно різні характеристики. Нижче наведено список сполук Maxxis та їхні відмінні характеристики.

  • Single Compound – гума однієї жорсткості по всьому протектору, оптимізована для довговічності та продуктивності.
  • Dual Compound –  дві суміші різної жорсткості, які використовуються в протекторі окремих шин, забезпечують менший опір коченню та покращують зчеплення на поворотах. 
  • Triple Compound – Три різних жорсткості гуми, скомпоновані в шині для найкращих безкомпромісних перегонових характеристик.

 

MAXXSPEED

MAXXIS MAXXSPEED 


Новий MaxxSpeed ​​(2023) — найкраща гумова суміш MAXXIS для перегонів XC. Це сполука з високим вмістом кремнію, яка зменшує опір коченню, а також покращує зчеплення з мокрою дорогою. 

 

У порівнянні з попередньою моделлю 3C MaxxSpeed, нова суміш має приблизно на 25% менший опір коченню в лабораторних умовах (з використанням того самого малюнка протектора, конструкції та тиску в шинах). 

 

У реальних умовах тестування показують, що нова суміш може заощадити до хвилини протягом 90-хвилинних перегонів.

 

3C MAXXSPEED

3C MAXXSPEED


Використовуються в основному в шинах для крос-кантрі (XC), дві суміші у зовнішньому шарі спеціально розроблені для зменшення опору коченню та оптимізації зносу протектора та зчеплення.

 

Зверніть увагу, що суміш 3C MaxxSpeed ​​поступово припиняється для нового MaxxSpeed, про який ми розповіли вище. Він вийшов на ринок у квітні 2023 року.

 

3C MAXXTERRA

Maxxis 3C MaxxTerra


Maxxis 3C MaxxTerra — це проміжна конфігурація потрійної суміші, середина між максимальним накатом та максимальним зчепленням

 

Компаунд 3C MaxxTerra забезпечує більше зчеплення, ніж 3C MaxxSpeed, але забезпечує кращу зносостійкість протектора. Також він дає менший опір коченню, ніж MaxxGrip, що робить його ідеальним для їзди трейлами за будь-яких умов.

 

3C MAXXGRIP

3C MaxxGrip Maxxis


У суміші 3C MaxxGrip від Maxxis використовується чіпка та найповільніша гума, яку MAXXIS пропонує для шин гірських велосипедів

 

Ця суміш із високим зчепленням використовується найкращими спортсменами Світової серії з даунхілу та Кубка світу з ендуро. Тепер доступна в різноманітних конфігураціях корпусу, щоб охопити всіх райдерів:

 

  • 3C MaxxGrip + захист EXO – легка трейлова їзда на мокрій/слизькій дорозі
  • 3C MaxxGrip + захист EXO+ – Універсальна їзда на мокрій дорозі/слизькій дорозі
  • 3C MaxxGrip + каркас DoubleDown – перегони ендуро та електровелосипеди
  • 3C MaxxGrip + каркас Downhill – електровелосипеди для швидкісного спуску

 

Дивіться всі покришки Maxxis за типом велосипеда:

 

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram