Огляд нової лінійки RAVEMEN зі штучним інтелектом

У дні, коли темряви значно більше ніж світла, потрібно мати яскраве та потужне велосипедне світло, яке буде освітлювати ваш шлях  під час всієї поїздки. 

Гарне та якісне освітлення знадобиться, коли потрібно дістатися з роботи додому, або проїхати трейлову трасу у суцільній темряві. В першому випадку вас має бути добре видно на дорозі, а у другому має забезпечуватися гарне освітлення шляху попереду.


Бренд RAVEMEN
спеціалізується на якісному освітленні і в цьому огляді ми хочемо розповісти про новинки – серію фар зі штучним інтелектом. За словами виробника, він допоможе раціональніше використовувати заряд акумулятора шляхом розумної зміни яскравості. 

 

Всього фар в оновленій серії 5, а функції штучного інтелекту мають три з них: моделі на 1800, 1400 та 1000 люменів. На них в огляді зупинимося детальніше.

 

K1800AI – флагман лінійки

K1800AI – флагман лінійки

 

Розглянемо флагманську модель лінійки – RAVEMEN K1800AI,  що має пікову яскравість світла 1800 люменів.

 

Комплектація

Комплектація фари RAVEMEN K1800AI

 

Комплектація флагманської моделі нічим не відрізняється від інших лінійок. Тож у коробці окрім фари ви знайдете:

 

  • Якісне кріплення на кермо з силіконовою стяжкою;
  • Кабель для заряджання Type-C зі зручними Г-подібним  конекторами;
  • Кріплення для розміщення фари під велокомпʼютер;
  • Пульт керування для розміщення на кермі.

 

Дизайн

Дизайн фари RAVEMEN K1800AI

 

Попри свою “складну” начинку фара має дуже простий але стильний дизайн. Корпус виконано з алюмінію, щоб фара краще відводила тепло та не перегрівалась. Все керування виробник зміг зібрати в одній кнопці. В міру розряджання кнопка змінює свій колір (зелений, жовтий та червоний), щоб сповістити про поточний рівень заряду акумулятора.

Датчики та кнопки на корпусі


Вище над кнопкою знаходиться датчик світла. Він передає інформацію на обробку розумним алгоритмам, щоб фара автоматично підлаштовувала яскравість. На задній частині встановлено розʼєм для заряджання Type-C, надійно захищений від води гумовим ущільнювачем. Корпус отримав захист від вологи IPX7, що дозволяє використовувати фару під дуже сильною зливою.

розʼєм для заряджання Type-C

 

Знизу під лінзами розташовані ребра охолодження, щоб навіть у максимальному режимі яскравості фара не мала проблем з перегрівом.

ребра охолодження

 

Світлодіод закритий лінзою, що має дуже вдалий з погляду функціональності рефлектор. Він відсікає верхнє світло та формує зручну світлову пляму, щоб досягти рівномірного освітлення. Саме тому світло буде не тільки десь попереду, а ще й прямо під колесом.

 

Якщо ви хочете зручно перемикати режими світла самостійно, тоді дистанційний пульт точно стане у пригоді. Його можна розмістити біля ручки керма, щоб керування завжди знаходилося під рукою.

Пульт керування фарою

 

Автономність

Почнемо з найважливішого параметра всіх фар – автономність. Фара має вбудований акумулятор на 5000mAh, що дозволяє використовувати ліхтар, як павербанк. І хоча повноцінний павербанк він точно не замінить, але в екстреній ситуації можна буде підзарядити смартфон чи навігатор.

Автономність фари Ravemen K1800

 

Тривалість роботи у фари можна вважати цілком стандартною для такого класу:

 

  • Максимальний режим 1800 люмен – 1,5 години;
  • 1000 люменів – 3 години;
  • 500 люменів – 5 годин;
  • ECO 250 люменів – 8 годин;
  • Режим миготіння – 25 годин.

 

Можливості AI

 

Для розумного керування освітленням у фарі реалізована функція AI. Система працює аналогічно з автояскравістю на вашому смартфоні, тільки діє навпаки. Чим менше світла потрапляє на датчик, тим яскравіше освітлення. Сама система може працювати у двох режимах: простий та інтелектуальний.

 

  • У першому режимі (коли індикатор фари просто світиться) фара буде автоматично перемикатися між миготінням та суцільним світлом.
  • А ось другий режим (коли індикатор датчика блимає) працює дещо складніше. У ньому фара перемикатиметься між різними режимами постійного світла.

AI можливості фари


При цьому система вивчає, які режими використовуються у тій чи іншій ситуації. Таким чином штучний інтелект не просто змінює освітлення за власним бажанням, а базується на поведінці користувача. Час на навчання алгоритму займає приблизно 5 днів.

 

Також корисною функцією цього режиму є автоматичне вимикання світла, якщо велосипед не рухається понад дві хвилини та вмикається на початку руху.

 

RAVEMEN K1400AI

RAVEMEN K1400AI

 

Наступна модель RAVEMEN K1400AI у лінійці має дві відмінності  від попередньої фари – це менший акумулятор (4000mAh) та менша пікова яскравість.

 

Від цього змінюються й час роботи:

 

  • Максимальний режим 1400 люмен – 1,5 години;
  • 600 люменів – 3,5 години;
  • 300 люменів – 6 годин;
  • ECO 150 люменів – 8 годин;
  • Режим миготіння – 23 години.

 

Попри суттєво менший акумулятор, ця модель легше флагманської усього на 4 грами.

 

RAVEMEN K1000AI

RAVEMEN K1000AI

 

RAVEMEN K1000AI у свої комплектації вже немає пульта, проте весь інший функціонал змін не зазнав. Вага та акумулятор не відрізняється від моделі на 1400 люмен. 

 

Час роботи у фари наступний:

 

  • Максимальний режим 1000 люмен – 2 години;
  • 500 люменів – 3,5 години;
  • 300 люменів – 6 годин;
  • ECO 150 люменів – 15 годин;
  • Режим миготіння – 23 години.

 

K700 та K450 – молодші моделі

K700 та K450 – молодші моделі

 

За розміром наймолодші представники, RAVEMEN K700 та RAVEMEN K450 лінійки майже не відрізняються. Хоча компактність на нашу думку мала б бути однією з ключових переваг цих моделей.

 

Ці фари відмінно підходять для поїздок у місті, де практично не буває суцільної темряви. Тому для міста такої потужності буде цілком достатньо.

Підсумок

 

Штучний інтелект – це доволі цікава функція. Але щоб обʼєктивно оцінити якість її роботи, потрібно поїздити з нею хоча б один тиждень. За зручний пульт керування виробнику однозначно плюс, бо тягнутися до центру керма особливо на спуску – витівка ризикована.

 

З мінусів – відносно невеликий час роботи від акумулятора. Але даний показник є досить стандартним і для інших виробників. Проте в RAVEMAN  заявляють, що при використанні AI показник автономності роботи буде суттєво збільшено.

Відгуки

Поки немає жодного відгуку. Станьте першим!
Тільки авторизовані користувачі можуть залишати відгуки Вхід
Задавайте питання в Instagram Задавайте питання в Telegram