Захист від проколів покришок Schwalbe
Технології захисту від проколів від Schwalbe удосконалюються з кожним модельним роком. В покришках Schwalbe використовуються різні антипрокольні технології, залежно від таких чинників:
- Призначення покришки: спокійні чи агресивні поїздки
- Тип велосипеда: шосейний, гравійний чи гірський
В цій статті зробимо детальний огляд рівнів захисту від проколів, та як від них захиститися.
Як захистити себе від проколів?
Найкращий і найважливіший захист від проколів - це якісна велосипедна шина з хорошим шаром захисту від проколів.
Але є й інші фактори, що знижують ризик проколів:
Переконайтеся, що покришка має правильний тиск повітря
Якщо тиск занадто низький, ризик проколів значно вищий. Перевіряйте та коригуйте тиск повітря принаймні раз на місяць за допомогою манометра.
Перевірка шин та камери на ушкодження
Корисно регулярно перевіряти велосипедні шини на наявність сторонніх предметів і видаляти їх. Вчасно замінюйте зношені шини. Найкращий захисний шар у шині марний, якщо не гарантована «внутрішня безпека». Також надавайте значення надійній якості велосипедної камери.
Не нехтуйте якісною обідною стрічкою
Вона захищає камеру від механічних пошкоджень, спричинених головками спиць, металевими задирками та отворами в ободі. Усі отвори для спиць повинні бути повністю та надійно закриті ободною стрічкою відповідного розміру.
Використання антипрокольних стрічок
Під час монтажу між шиною та камерою вставляються захисні стрічки від проколів. Вони захищають від проколів, але вони також є проблемою, оскільки вони розташовані між камерою та шиною, і можуть спричинити дефекти стирання в камері, оскільки захисний шар може рухатися під час використання. Тому SCHWALBE не рекомендує окремі захисні стрічки. Краще, якщо захисний пояс вбудований в шину.
Яка покришка від SCHWALBE має найкращий захист від проколів?
Найбезпечнішими велосипедними шинами для більшості видів використання є "unplattbar" (Flat-Less) шини. Захисний шар SmartGuard виготовлений з високоеластичної спеціальної гуми товщиною близько 5 мм, надзвичайно стійкої до проникнення гострих предметів. Саме тут SmartGuard демонструє перевагу своєї товщини. Металева кнопка, наприклад, просто залишається в гумі, не завдаючи подальших пошкоджень.
Приклади покришок з максимальним захистом:
- Schwalbe MARATHON PLUS SmartGuard – для шосейного велосипеда
- Schwalbe MARATHON PLUS MTB – для гірського велосипеда
- Schwalbe MARATHON PLUS Perf S-Guard – для гравійника і турингових велосипедів
Цей простий принцип роботи також перевершує високотехнологічні захисні стрічки з араміду або вектрану. Однак арамід і вектран мають свої переваги. З ними можна отримати дуже легкі шини, при цьому маючи дуже хороший рівень захисту від проколів. Самі волокна дуже стійкі до порізів, оскільки вони дуже щільно сплетені за спеціальною технікою. Цей тип захисту забезпечує захисний шар V-Guard.
Які працюють герметики Schwalbe та які вони можуть бути за складом?
Загалом можна розрізнити два різні типи рідин для захисту від проколів. Перший тип працює чисто механічно. Рідина містить дрібні волокна або частинки, які закорковують отвір.
Які переваги та недоліки має рідина з дрібними волокнами у своєму складі:
- Перевага: такі рідини діють практично необмежений час.
- Недолік: отвір насправді не ремонтується, а лише забивається і може знову відкритися, напр. під час наступного повторного надування.
Другий вид рідини — на основі латексу. Латексна рідина застигає в отворі, таким чином відновлюючи його назавжди. Латексні герметики діють лише протягом обмеженого часу в камері чи шині, перш ніж вони затвердіють і висохнуть.
Schwalbe Doc Blue Professional виготовлений на основі латексу та діє протягом приблизно 2-7 місяців або близько 2000 км як профілактичний захист шини. Додаткові частинки в рідині забезпечують швидке заклеювання навіть великих проколів.
Частинки в рідині також є причиною того, що серцевину клапана необхідно видалити для заповнення. Рідини, які можна додавати, коли сердечник клапана знаходиться на місці, зазвичай надзвичайно рідкі й тому можуть закрити лише дуже маленькі отвори.
Наступне стосується всіх рідин для захисту від проколів: рідина може закрити отвір лише тоді, коли колесо обертається.
Встановлення безкамерки та її обслуговування можуть вимагати певної практики та досвіду. Тому якісна шина із захистом від проколів є кращим і простішим рішенням для більшості людей, яким потрібен захист від проколів. Такий спосіб захисту потребує невеликих витрат на обслуговування.
Schwalbe рекомендує Doc Blue Professional головним чином для безкамерних систем, де він може допомогти заклеїти проколи, які інакше було б важко виправити. Крім того, Doc Blue підходить, щоб зробити особливо легкі шини більш захищеними від проколів під час використання на змаганнях. Це також корисно як додатковий захист для подорожей у місцях з великою кількістю колючок.
Як додатковий засіб у ремонті проколів на дорозі, ви можете ремонтувати невеликі проколи за допомогою Doc Blue, не демонтуючи камеру та шину, додавши герметик Doc Blue безпосередньо в камеру (за умови, що камера має знімний сердечник клапана). Однак більші пошкодження, такі як порізи або зміїні укуси не можна виправити латексною рідиною.
ЯКІ СИСТЕМИ ЗАХИСТУ ВІД ПРОКОЛІВ ПРОПОНУЄ SCHWALBE?
Технологічно компанія Schwalbe протягом багато років встановлює еталони захисту велосипедів от проколів.
Два приклади: лише Schwalbe має туристичні та міські шини, які можуть називати себе «тими, які неможливо пробити» (рівень захисту 7). Для гірських велосипедів безкамерність стала стандартом використання, орієнтованого на продуктивність, завдяки технології Schwalbe Tubeless Easy, захисним шарам тканини та, разом з ущільнювальною рідиною, оптимальному захисту від проколів (рівень захисту 6).
Кожен сегмент, хай то туристичний, MTB, гравійний або шосейний, має різні вимоги щодо безпеки та продуктивності. Тому дизайн і системи захисту від проколів шин цих категорій іноді істотно відрізняються один від одного. Покажемо, які захисні шари та конструкції для захисту від проколів існують для відповідних категорій.
Огляд рівнів захисту від проколів
Schwalbe пропонує 7 рівнів захисту від проколів, де 7 – це максимальний захист та 1 – найменший. Варто зазначити, що чим більший захист від проколів, тим більше вага покришки.
Рівень 7: максимальний
Для цього рівня характерне використання супер-еластичного та товстого зовнішнього шару гуми. Як додатковий захист використовується надійний антипрокольний шар, товщина якого складає 4 або 5 мм залежно від типу захисту.
SMARTGUARD
Найнадійніший захист від проколів, доступний для велосипедних шин:
- виготовлені з високоеластичної спеціальної гуми
- 5 мм шар захисту від проколів
SMART DUALGUARD
Найнадійніший захист від проколів, особливо для шин електровелосипедів:
- Виготовлені з високоеластичної спеціальної гуми
- 4 мм шар захисту від проколів плюс два шари нейлонової тканини (RaceGuard®)
Рівень 6
Для цього рівня Schwalbe може використовувати 6 шарів каркасу з EPI 67, посилені боковини та стійкі до порізів захисні шари.
SUPER DEFENSE
Надійний захист від проколів при високих навантаженнях, розроблений спеціально для вантажних велосипедів
- посилена конструкція
- 6-шаровий подвійний каркас 67 EPI
DOUBLE DEFENSE (DD+V-Guard)
- Протектор: легкий і стійкий до порізів високотехнологічне волокно (V-Guard)
- Боковини: SnakeSkin
DOUBLE DEFENSE (DD+Greenguard)
Протектор: 3 мм шар захисту від проколів із переробленого матеріалу (GreenGuard®)
DOUBLE DEFENSE (DD+RaceGuard)
- Протектор: стрічка із захистом від проколів, виготовлений із двох шарів подвійно укладеної нейлонової тканини.
- Тканина SnakeSkin навколо
Рівень 5 та 4
Середній рівень, який Schwalbe використовують для легких спортивних шин. Максимальний захист цього рівня – це захисний шар товщиною 3 мм з додаванням перероблених матеріалів. Мінімальний захист Raceguard рівня 4 складається з подвійного шару нейлону підвищеної щільності.
V-GUARD
Ідеальний захист від проколів для легких перегонових і туристичних шин
- Шар із захистом від проколів із легкого та стійкого до порізів високотехнологічного волокна
GREENGUARD
Перероблена вставка для захисту від проколів з натурального каучуку.
- 3 мм вставка для захисту від проколів із переробленого матеріалу
PUNCTUREGUARD
Надійний захист від проколів для початкового рівня.
- Вставка для захисту від проколів 3 мм
RACEGUARD
Надійний захист від проколів для швидких і легких шин.
- Пояс із захистом від проколів із нейлонової тканини подвійного укладання
K-GUARD
Базовий захист від проколів початкового рівня:
- Вставка для захисту від проколів з натурального каучуку, армованого волокнами
Рівні 3, 2, 1 – базовий захист
Такий рівень захисту використовується в недорогих покришках для гірських та дорожніх велосипедів. Захист K-Guard додає покришці окремий тонкий шар з кевлару, який захищає від легких проколів. Тоді як рівні 1 та 2 не мають додаткових захисних шарів. Стійкість до проколів в них досягається коштом стійкості каркасу.
Шар нейлону з 67 EPI
Щільніший нейлоновий шнур 67 EPI забезпечує високу стійкість до проколів
- Шина стає більш еластичною, загальні характеристики підвищуються
Шар нейлону з 50 EPI
Є мінімальним стандартом для шин Schwalbe
- Додатковий захисний пояс ідеально доповнює якісний каркас.
Каркаси MTB покришок
Захист від проколів може забезпечувати не тільки окремий шар, але й каркас – те, на що надбудовується гума покришки. Для MTB Schwalbe має декілька видів каркасів, які підходять для різних стилів їзди та умов трас:
- Крос-кантрі перегони – Superrace
- Крос-кантрі та легкі трейли – Superground
- ALL-MOUNTAIN та ENDURO – Supertrail
- Перегони Downhill – SuperGravity
- Downhill – SuperDownhill
Ці каркаси також мають чітку ієрархію захисту, де Superrace – найлегший та менш захищений каркас. Своєю чергою, SuperDownhill – міцний та важкий каркас з максимальним захистом. Вибирайте тип каркасу залежно від свого стилю їзди. Вся інформація щодо захисту детально вказується до кожної моделі покришки.
Конструкція шосейних та гравійних покришок SCHWALBE
Шосейна та гравійна гума також має певний захист відповідно до умов використання покришки. Шосейні моделі мають тонкий фронтальний захисний шар, який не надто збільшує вагу покришки.
Гравійні моделі зазвичай мають захист від борту до борту, наприклад SnakeSkin. Бо гравійні поїздки несуть більше ризику бокових проколів та порізів. Також гравійна гума має додаткове посилення з каучука у місцях кріплення до покришки. Це дає додатковий захист під час пробивання покришки до ободу.
Дивіться всі покришки Schwalbe для різних типів велосипедів: