29-дюймові колеса мають фантастичну здатність долати перешкоди і добре тримають швидкість. Трохи більш вертикальна посадка порівняно з більш спортивними моделями зменшує навантаження на поперек, а також покращує видимість того, що знаходиться попереду.
Гірський велосипед - один з найрізноманітніших видів велосипедного спорту і, мабуть, найвимогливіший до спорядження. Хоча велосипеди з повною підвіскою пропонують дивовижні характеристики їзди, класичний хардтейл залишається одним з найпростіших інструментів для цієї роботи. Наша лінійка Big.Nine з 29-дюймовими колесами виготовляється з карбону та алюмінію і має кілька варіантів геометрії. Оновлені моделі Big.Nine з карбоновою рамою CF та алюмінієвою рамою Lite пропонують дійсно сучасну геометрію зі збільшеним кліренсом та стабільністю керованості, щоб краще справлятися з жорсткими гоночними трасами сьогодення, з опціями TR, готовими до спуску, які збільшують хід вилки та додають агресивні шини та амортизаційні штирі. Більш розслаблена геометрія Big.Nine TFS та Speed забезпечує більш зручне, вертикальне положення для їзди. Наші класичні хардтейли є основою нашого асортименту і демонструють величезний досвід і знання, які ми змогли отримати за більш ніж півстолітню історію виробництва та виготовлення велосипедів. Лінійка Big.Nine - це симбіоз сучасної технології виготовлення рам, уваги до деталей та майстерності, що символізує «Зроблено в Тайвані».
Особливості:
- Алюмінієва рама з подвійним батінгом та 29-дюймовими колесами
- Менш агресивна та більш вертикальна геометрія для максимального контролю та комфорту
- Повітряна вилка Suntour 100 мм з блокуванням ходу
- 10-швидкісна трансмісія Shimano CUES
- Гідравлічні дискові гальма
- Внутрішня прокладка кабелів
Технології:
- Алюміній Racelite 61. У всіх наших велосипедах ми використовуємо щонайменше алюміній марки 6061. Він особливо добре піддається формуванню за допомогою процесів гідроформування та техноформування, які дозволяють нам змінювати товщину стінок, створюючи труби з подвійним з'єднанням та рами складної форми. Крім того, цей сплав легко зварюється, а після ретельної термічної обробки для максимізації міцності ми можемо створювати міцні та легкі велосипедні рами, якими ви будете насолоджуватися.
- Techno forming. Маніпуляції з формою та товщиною труб значно впливають на зовнішній вигляд, вагу та функціональність наших алюмінієвих рам. Однією з технологій, яка дозволяє нам це робити, є техноформінг, коли звичайні алюмінієві труби механічно формуються за допомогою зовнішньої форми та внутрішнього металевого сердечника. В результаті ми отримуємо труби гарної форми з різною товщиною стінок, готові до використання для створення наших алюмінієвих рам, виготовлених за технологією техноформінгу.
- X - taper headtube. Точність керування є життєво важливою для безпечного та впевненого керування, і X-taper headtube дозволяє нам значно підвищити цю точність. Більший діаметр підшипника в нижній частині та менший у верхній частині допомагає впоратися з навантаженнями, які можуть виникати під час сучасного катання та спорядження, і все це без зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки та забезпечує точне і впевнене керування.
- Smooth welding. Це процес, який ми використовуємо, щоб надати нашим зварним швам гарну рівну поверхню, а не лускатий ефект «стопки монет», який часто виникає при зварюванні TIG-зварюванням. Зварювальник використовує зварювальний пальник, щоб двічі пройтись по з'єднанню, допомагаючи вирівняти присадний матеріал. Для цього потрібно багато навичок, але це забезпечує міцні та елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з вуглецевого волокна.
- Внутрішня проводка. У більшості наших рам ми проводимо кабелі та шланги перемикання передач і гальм через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, або ми використовуємо одну з наших інших систем, таких як Smart entry або Wire port. Прокладання кабелів всередині рами захищає їх від впливу навколишнього середовища, надає чистого та акуратного вигляду і може забезпечити аеродинамічні переваги.
- Down tube exit - це функція, яку можна побачити на деяких наших рамах з внутрішньою прокладкою кабелів. Злегка перекриваючи нижню трубу в місці її з'єднання з нижнім кронштейном, вона залишає невеликий простір, який дозволяє кабелям легко виходити назовні. Це означає, що вони легко доступні для регулярного обслуговування або заміни, але при цьому запобігає надмірному руху і шуму, які можуть спричинити знос і відволікання уваги.
по Україні
від виробника
розстрочка 0%
обмін товару